modern design

Mijający już tydzień (na szczęście) był dla mnie jakiś taki trudny. Nie wszystko w życiu układa się po naszej myśli ale trzeba myśleć optymistycznie, że może być już tylko lepiej! Na szczęście nadszedł piątek i mam nadzieję, że cały weekend uda mi się spędzić na beztroskim nic-nie-robieniu w pięknym słońcu lub też robieniu sesji zdjęciowych i ewentualnie pieczeniu ciasta hihi Dzisiaj po pracy jadę do dwóch second-handów więc trzymajcie kciuki za udane łowy! 
P.S. Zdradzę Wam, że wczoraj dowiedziałam się, że moje zdjęcie pojawiło się w jednym z polskich magazynów modowych ale o tym już niedługo! Miłego weekendu Kochani :* Buziaki 

 This week wasn't the best week of my life to be honest. Things in life are not always as we wish them to be. I just hope it will only get better! I'm so happy that it's finaly Friday and I'm hoping this weekend I will spend on not-doing-anything Lol or maybe I'll bake a cake :)) Have a great weekend! Kisses :*








Blazer - Kappahl
Shirt - h&m
Belt - Caterina
Leggins - Allegro.pl
heels - deezee.pl
Ring - Asos
Bracelet - h&m
Necklace - stereostore.pl

19 komentarze:

  1. Ładny pasek:)
    Zapraszam do mnie:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  3. przyzwyczaiłem się już że fajny jest ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! :) Ściskam ;)

      Usuń
  4. Masz naprawdę ciekawy naszyjnik i bluzkę, bardzo lubię takie motywy kolorystyczne i printy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego weekendu Kochana:):*
    Oby następny tydzień był łaskawszy dla Ciebie:)Super wyglądasz
    i pochwal się koniecznie tym zdjęciem:)Ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. buciki i getry są takie mniam! ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Loving those chevrons!
    Have a great weekend xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. In love with stripes! So cute!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw!! pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozwijasz się! Gratuluje zdjęcia w Hot Moda & Shopping! Ciekawy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice blog girl! Hope to check out my blog and follow me if u like it! :D
    Have a nice day and keep inspire us! <3

    xx
    fashionsugarbubbles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Now i follow you too!! :D thank for following me! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej wielkie dzieki, ze wpadlas do mnie. Bardzo mi milo. No i gratuluje takiego fajnego blogu. Aga ma miala racje, jej szefowa to bardzo kreatywna babka :-) Na pewno bede tutaj zagladac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful photos and outfit! :)
    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjny look :) pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram