Million faces

Nadejście wiosny postanowiłam uczcić włożeniem czaderskiej różowej mini! Jeszcze mam cyferkę 2 z przodu gdy mówię o moim wieku więc mogę szaleć z mini do woli hihi Chociaż dzisiaj w DDTVN Tomek Jacyków powiedział, że mini jest dozwolona do 45 roku życia więc jeszcze mam całkiem sporo czasu żeby ją nosić :D Towarzyszą mi ślicznotki z mojej koszulki i razem wyglądamy dość rockowo :) Całe szczęście, że zima się już skończyła i można znów szaleć z ciuchami! Miłego dnia, buziaki :*

I have decided to celebrate the first day of Spring with this smoking hot pink mini skirt! Kisses :*






 
Top&Skirt&Necklace - h&m
Coat - Stradivarius
boots - deezee.pl 


26 komentarze:

  1. Łoooo a kto Ci tak powiedział, że mini można nosić tylko jak ma się jeszcze 2 z przodu mówiąc o swoim wieku ? ;) Zgadzam się z Jacykowem. :D Ja tam zamierzam nosić krótkie kiecki dotąd dopóki warunki fizyczne będą mi na to pozwalały. ;) Dopóki będę miała wyględne nogi to zamierzam je pokazywać... a coooo :P ;)) hehe

    Świetnie wyglądasz ! Spódniczka i koszulka - SUPER ! :))

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie różnie bywa z tą mini, czasem mam wrażenie ze już jest za krótka, czasem nie mogę znieść innych długości :)) Kobieta zmienną jest ;)

      Usuń
  2. I love the last pic...a little big inside the Top in Skirt...amazing italian style...Love the bracelet and necklace...Thanks for your comments Meganne =)

    You can check my Alexander McQUENN outfit in:

    http://laviequo.blogspot.de/2012/03/queue.html

    XOXO from Munich

    La Vie Quotidienne

    www.laviequo.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny look, podoba mi się naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie Ci w takim lekko rockowym wydaniu, całość tego zestawu bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyglądasz, świetna spódnice rewelka biżuteria :)

    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię połączenie różu z czernią:)Świetna spódniczka:*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy outfit, biżuteria jest mega, sama mam podobna bransoletke:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. To obecnie moje ulubione! Nosze jej non stop!! :D

      Usuń
  9. ta mini jest genialna! dawno ją kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne połączenie bluzki i spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydało to połączenie wyjątkowo udane :))

      Usuń
  11. Okulary i biżuteria są śliczne <3
    xoxo
    spooky-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wglądasz cudownie! Bluzka i spódnica są nieziemskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski set! Spódnica i top tworzą zgrany duet :) No i biżuteria świetna!

    fashiongamesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny zestaw! super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. koszula i spódnica rewelacja! a do płaszczyka już wcześniej wzdychałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna ta mini! ma świetny kolor! zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram