Me in HOT Moda&Shopping Magazine

Chyba jeszcze w styczniu znalazłam ogłoszenie o nowym konkursie na stylizacje gdzie nagrodą była publikacja w Magazynie HOT Moda&Shopping :) Bardzo mnie to zaciekawiło, tym bardziej, że jurorem jest Marcin Paprocki :) Wysłałam swoje stylizacje i cierpliwie czekałam, aż tu nagle w czwartek taka niespodzianka! Zostałam wybrana jako jedna z 8 dziewczyn! Jest to moja pierwsza publikacja w gazecie więc wierzcie mi, po prostu skakałam z radości!! 

P.S. Konkurs trwa nadal, więc wysyłajcie swoje zdjęcia, może w następnym magazynie, znajdziecie swoje zdjęcie! U mnie jest taka piękna pogoda, że lecę się wylegiwać w ogrodzie na leżaku :) Buziaki :* 

This Thursday a friend of mine let me know that I was featured in a polish fashion magazine HOT Moda&Shopping! I was so thrilled I was jumping up to the air! You can see me in the magazine on the photos below!  Kisses :*




Szczegóły nowej edycji poniżej! 




17 komentarze:

  1. Moje Gratulacje :) Mogłabym poprosić o Link do konkursu ? ;)
    pozdrawiam.
    spooky-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje!
    Możesz podać link do konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkleiłam zdjecie z obecnej edycji! :) Buziaki

      Usuń
  3. Cute post, i follow you!

    http://anjasfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulki ;D dobry styl się chwali ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam tę gazetę;D.
    Gratuluję;).
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, tu : lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. So awesome! Congratulations, what an amazing achievement.

    Collections

    OdpowiedzUsuń
  7. That's awesome!
    Congrats on the feature.

    Come visit my blog, let me know how you like it
    and if you like my blog, would you like to follow
    each other on GFC?

    http://www.momfashionworld.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram