Jacket with studs - DIY

Jakiś czas temu zapragnęłam marynarki z ćwiekowanymi klapami. Ponieważ, te które znalazłam w sklepach miały ceny przyprawiające mnie o omdlenie, postanowiłam przerobić marynarkę, którą już miałam od paru lat. Ćwieki pukle zamówiłam tutaj i wzięłam się do pracy. Poniżej efekty :) Mnie się bardzo podoba i czekam właśnie na ćwieki kolce, które już do mnie idą i mam zamiar "doprawić na ostro" czerwoną marynarkę i może jakąś torebkę :D A Wy robicie jakieś DIY albo znacie linki do jakiś fajnych przeróbek? Jeśli tak to wklejajcie linki w komentarzach, chętnie zaczerpnę inspiracji! Ściskam Was mocno :*  

A little photo-tutorial how I've added studs to my black jacket.  Have a nice day! hugs Megan :*

 

fot. Wioletta Dobrek
Ćwiekowanie zaczęłam od zewnętrznej krawędzi z jednej strony klapy i potem dodawałam kolejne rzędy. Następnie zrobiłam to samo na drugiej klapie. Potem dodałam jeden rządek ćwieków na kołnierzu. Pukle mają bardzo ostre kolce więc nie potrzebowałam żadnego narzędzia do nakłuwania materiału. A zaginałam kolce końcówką od markera :D Zajęło mi to około 2,5 godziny, oglądając serial więc może bez oglądania było by krócej :)




Tak marynarka wyglądała przed ozdobieniem:


26 komentarze:

  1. ooooo masakra! gdzie można kupić takie ćwieki ? powiedz powiedz powiedz :>>>
    proszę odpisz u mnie na blogu. na pewno skorzystam z takiego pomysłu bo ćwieki to ja uwielbiam... w sumie nie przyswzło mi do głowy że tak można wykombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje cierpliwości ;) ja bym chciała sobie nabić kurtkę takimi długimi ćwiekami, ale póki co ani kurtki, ani ćwieków.

    OdpowiedzUsuń
  3. re-we-la-cy-jny efekt! świetny pomysł i wykonanie! wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam cierpliwość i wytrwałość, mnie by palce pewnie odpadały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem, że mnie palce nie bolały hihi

      Usuń
  5. świetnie Ci to wyszło!!! Bardzo fajny pomysł!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie ci to wyszło, gratuluje, marynarka nabrała charakteru:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zawsze mi się ta marynarka bardzo podobała, a jak ją ozdobiłam to stwierdziłam, że była taka nijaka hihi

      Usuń
  7. ta kurtka wygląda genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie Ci to wszyszło, naprawde świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie Ci to wyszło! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dobra robota, zerkam zazdrośnie :)
    fanką tej spódnicy jestem od jej cięcia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! That's turned out great!
    Happy Thursday hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Spódnica też jest DIY, obcięta z długiej na asymetryczna :)

      Usuń
  13. Przeróbka wyszła kurtce zdecydowanie na plus!

    OdpowiedzUsuń
  14. Najpierw zazdrościłam spódnicy a teraz jeszcze zazdroszczę marynary!Świetny pomysł może i ja się skuszę na takie diy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow!! Well done dear! The jacket looks so much chic!!

    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham Twoja kurtke/marynare!
    wspaniale Ci to wyszlo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, też jestem nią zachwycona :)

      Usuń
  17. ooo, świetnie, myślałam też o czyś podobnym :) np na ramionach :P

    Pozdrawiam,
    modishYou

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram