I'm lovin' heels

Ależ się ucieszyłam gdy w piątek dostałam sms-a od Bershki, że moja paczka dotarła już do sklepu i mogę ją odebrać! A w środku były te cudowne metaliczne, srebrne szpilki! Mogłabym ich w ogóle nie zdejmować z nóg :D Założyłam do nich dzisiaj jeans od stóp do głów i żółty, lekko wystający top bo chciałam żeby szpilki były jednym z głównych elementów przykuwających wzrok :) Tak więc dzisiaj stylizacja "pod buty" :) Buziaki 

I was so exited on Friday when I got those metalic silver heels! I could wear them all day long! Kisses






Jeans - BigStar
Top, belt - SH
Shirt - Stradivarius
Heels - Bershka
Bracelet - Cubus
Ring - Aldo

14 komentarze:

  1. miałam je kupić na wyprzedaży w Bershce. I do teraz się zastanawiam czemu się rozmyśliłam... One są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejjjj boskie są te szpileczki!Świetny secik Kochana:):*

    OdpowiedzUsuń
  3. No i teraz na stronie Bershki są za 44,90 :D ja zamówiłam dokładnie nr 39-25cm takie jak noszę i są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne są te szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  6. te szpileczki to mega gorący towar <3 chyba będą mi się po nocach śnić *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no dokładnie, są na co trzecim blogu :))

      Usuń
  7. boskie szpilki obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram