Hot pepper

Od Walentynek marzył mi się taki biało-czerwony zestaw! Ciągle było za zimno by wskoczyć w tę koronkową sukienkę (chociaż raz próbowałam ale zmarzłam bardzo!) ale teraz jak już jest kolo zera, to mogę sobie pozwolić na jej założenie :) W sumie miałam założyć marynarkę, zamiast płaszcza, ale jak się już ubrałam to tak mi bardziej pasowało :D Buziaki

I've been wanting to wear a set like this since the Valentines day! Back then it was too cold to wear this dress but now when it's around 0 degrees I can freely wear it and enjoy it! Kisses 




Przypominam Wam, że już tylko do dzisiaj do północy możecie wziąć udział w urodzinowym konkursie! Tutaj! A jutro na blogu rozwiązanie konkursu wraz ze zwariowanym postem przypominającym co się działo przez miniony rok na moim blogu :))

  






Dress - Kappahl
Short trench - Vero Moda 
Heels - deezee.pl
Bracelet - stereostore.pl
Ring& ear-ring  - h&m 
Glasses - brought from holidays 


18 komentarze:

  1. ale tu czerwono! ;) bardzo ładnie Ci w tym kolorze, a sukieneczka jest prześliczna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał ! Ależ to ciekawie wygląda. Odważne zestawienie ale bardzo fajne :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny zestaw przełamany ciężka bransoletką.
    super!

    pozdrawiamt

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka <3 naprawdę ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka jest tak śliczna,że bym ją Tobie Kochana podwędziła z miłą chęcią:D Połączenie z czerwienią-super!:):*

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna koronkowa sukieneczka
    Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę hot :) czerwony to jeden z moich ulubionych kolorów więc stylizacja mnie powala! pozdrawiam Ania i zapraszam na Silesia Street Look:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw prawie idealny. Za dużo czerwonego jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. odważnie i apetycznie, podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham ten zestaw! Powinnaś być na plakatach reklamowych red&white! <333

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna sukienka, taka delikatna ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz kochana! sukienka urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm! prześwietne! : )
    koronka + czerwień... : )

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka wspaniała ! a bransoletka genialna !

    http://ollmmifashstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram