First year!

Nie mogę uwierzyć, że minął już rok odkąd zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem! Pamiętam jaka byłam na początku poddenerwowana, za każdym razem kiedy umieszczałam posta (z resztą niewiele się to do tej pory zmieniło) :) Początki były trudne ale udało się! Teraz ten blog jest częścią mnie, dzięki niemu mogę dzielić się z Wami moim stylem i życiem, tym co mi się w modzie podoba i tym co nie. Z moją przyjaciółką Asią mamy okazję do tworzenia fajnych makijaży a przy tym spędzania czasu razem, robiąc to co na prawdę lubimy! W momencie kiedy człowiek otwiera się na świat dzieje się dużo różnych rzeczy, tych dobrych i tych mniej. Krytyka czasem jest druzgocąca! Ale co tam, niech piszą! Ja staram się żyć bardzo pozytywnie, wyciągać z mojego życia to co dobre i piękne i jeśli tylko mogę staram się zarażać innych moim optymizmem! No właśnie a propos innych! Nie macie pojęcia jak wiele wspaniałych osób poznałam przez miniony rok dzięki temu blogowi! Byłam pierwszy raz w życiu na FashionWeek Poland, gdzie można było spotkać co minutę kogoś niesamowitego: projektantów, fotografów, makijażystów, blogerki i całą masę innych fashion loverów :) To były niesamowite 3 dni mojego życia! Potem były jeszcze dwa spotkania śląskich blogerek, dzięki którym przybyło następne grono wspaniałych koleżanek po fachu! Każda z nas jest inna i każda z nas ma coś wyjątkowego do przekazania światu! Oczywiście nie mogę zapomnieć o dziesiątkach "wirtualnych" znajomości, które zawarłam dzięki blogowi! Internet jest miejscem gdzie można poznać tyle fantastycznych osób, że ktoś kto tego nie doświadczył na prawdę może tylko żałować! Obiektywnie rzecz biorąc mój blog nie jest jakimś fenomenem, nie osiągnął sukcesu w skali kraju, europy czy świata ale jest moim osobistym sukcesem, ponieważ pomógł mi zrealizować marzenie jakim jest moje mini miejsce w świecie mody! Bo każde zrealizowane marzenie jest naszym osobistym sukcesem :) Jedna z czytelniczek napisała mi: "To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące." — Paulo Coelho, Alchemik. I ja się z tym całkowicie zgadzam! Dziękuje Kochani za ten miniony rok, to dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy! Kocham Was bardzo  i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na wiele następnych lat! A i dziękuje moim przyjaciołom, rodzinie i znajomym za to że mnie wspierają każdego dnia! Buziaki

P.S. Poniżej wyniki urodzinowego konkursu! 

1 miejsce i nagroda paleta cieni Karl Lagerfeld dla Sephora wędruje do: Kasia, klicznar@gmail.com (będę tę życzeniową bajkę opowiadać dzieciom!!)
2 miejsce i większa paleta cieni Sephora wędruje do: Daria, omena27@o2.pl
3 miejsce i mniejsza paleta cieni Sephora wędruje do: Lena,  goraleczkaa@wp.pl
Wyróżnienia i po jednym komplecie naklejek do paznokci wędruje do: Aleksandra, ola-latek@o2.pl; Irmelin, olax25@wp.pl; Agnieszka, agnieszkazg@o2.pl.
Postanowiłam jeszcze przygotować nagrodę niespodziankę dla Martyny, renkowiec@wp.pl za przeurocze życzenia muzyczne! Prawdziwie się rozczuliłam jak ich słuchałam, a ponieważ były to życzenia inne niż wszystkie postanowiłam je dodatkowo wynagrodzić! Możecie posłuchać ich tutaj.

Zwycięskie życzenia możecie przeczytać wśród komentarzy z konkursowego posta tutaj.

Zwycięzcom gratuluję i obiecuję się niedługo skontaktować z Wami by e-mail :) Buziaki

A poniżej retrospekcja tego co działo się na blogu przez miniony rok! 





























 









 Ściskam Was mocno i jeszcze raz dziękuję za Wasz wkład w tworzenie mojego bloga! Buziaki

15 komentarze:

  1. życzę wielu takich roków! wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ten czas leci szybko! I widzę, że w podobnym czasie założyłyśmy bloga ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje, że blog będzie jeszcze obchodził dziesiątki takich lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:)
    Na niedawno zaczełam, ale mam nadzieję ze tez bede mogla za rok pochwalić się rocznym prowadzeniem bloga xDD

    A Tobie życze sukcesow na dalsze lata!;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dalszych sukcesów i aby za rok pojawiła się notka, ze blog kończy 2 lata;)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  7. ha;D dzięki za nagrodę niespodziankę,czekam na maila;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak trzymaj Kochana!Gratuluję i życzę Ci wielu takich blogowych rocznic:):*

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję i życzę wiele sukcesów <3

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję Ci kochana i życzę wielu lat z nami na blogu i mnóstwa sukcesów ;* pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne outfity! gratulacje i życzę dalszych sukcesów:)
    zapraszam w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo się działo :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję raz jeszcze! Dużo się działo na blogu i mam nadzieję, że będzie działo nadal :*!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram