Everyday is a great day

Trudno nawet w to uwierzyć ale dzisiaj mam na sobie sukienkę, w której byłam na studniówce!! A było to dokładnie 10 lat temu (cud, że nadal w nią wchodzę!) Miałam założone do niej cieniutkie rajstopy, czarne szpilki i rękawiczki :)) Ach co to była za noc hihi :)) Teraz noszę ją bardziej casualowo, bo szkoda, żeby się bidulka marnowała w szafie :) Udanego weekendu Kochani :*

It's rather hard to believe but today I'm wearing my Prom dress! Have a great weekend! Kisses Megan :* 






Dress - Deni Cler
Jacket&necklace- h&m
Boots - Wysokie Obcasy
belt - don't remember

17 komentarze:

  1. Lovely dress dear, you combinated perfectly with this jacket!
    I don't remember if I ever say you, but your header is beuatiful, very expresive pic!

    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kurteczka jest bardzo prosta.. ale urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, ja tez niedawno mierzyłam sukienkę ze studniówki :D A moja ma już... mhm... 13 lat? I- jest na mnie za duża :DDD A Twoja świetna i masz rację, że nosisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie przeleżała w szafie długie lata i teraz stwierdziłam, że jest taka piękna, że żal nie nosić :D

      Usuń
  5. przepiękna ta sukienka! Ja w moją studniówkową już nie wchodzę tak jak powinnam ;( jest albo za duża, albo za mała ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moja jest bardzo prosta w kroju więc w sumie cały czas w nią idealnie wchodzę, nawet jak mam parę kilo mniej czy więcej :)

      Usuń
  6. śliczna kurteczka. pozdrawiam Camill.e

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!Kochana ja w swoją studniówkową na bank bym się nie zmieściła!:D
    Świetne połączenie,sukienka jest extra:):*

    OdpowiedzUsuń
  8. kurteczka super!!
    świetnie wyglądasz!! fajnie połączyłaś sukienkę..
    masz rację noś ją!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukieneczka;) Super wygląda w takiej wersji codziennej:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna stylizacja;)
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna sukienka :) ZAPRASZAM DO MNIE http://www.hausoferick.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. klasyka z odrobiną szaleństwa, plusik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyszłaś na pierwszej fotce :)

    zestawik elegancki!!!

    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram