blue sky

W sumie powinnam zacząć od tego, że bardzo nie lubię jasnego jeansu! Podoba mi się na innych ale sama go zasadniczo nie noszę! Więc dzisiaj jest debiut jasnego jeansu na blogu! First time ever!!!  Gdy kupowałam tę sukienkę wiedziałam, że moja figura nie udźwignie takiej ulości wzoru i muszę trochę złagodzić intensywny deseń. Przymierzyłam wszystkie potencjalnie pasujące sweterki, marynarki, kurtki i koszule i DRAMAT!! Wszystko wyglądało fatalnie! I nagle przypomniałam sobie, że dawno temu kupiłam w SH tę jeansową koszulę i schowałam na dnie jakiegoś pudła o roboczej nazwie "rzeczy, których pewnie nigdy nie założę" ;) Przymierzyłam, dorzuciłam pasek i już tak zostałam :)) Także oglądajcie, podziwiajcie i zapamiętajcie bo nie wiadomo kiedy znów będzie następna okazja! ;) Buziaki

Today there is a debiut of a light jeans on my blog! (you must know I'm not a big fan of it) When I bought this dress I knew that my figure won't stand that much pattern! The only thing that matched with the dress was a light jeans shirt I have bought in a second hand realy long time ago! So here it is! Kisses






Dress&rings - h&m
Shirt - Sh
Bracelets - Moya.pl 
Belt - Mohito
boots - Wysokie Obcasy 

13 komentarze:

  1. świetna sukienka i bardzo fajny nagłówek :D

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a w nagłówku jestem nieskromnie zakochana hihi:)

      Usuń
  2. Zdjęcie z nagłówka jest śliczne. Fajna sukienka, mam podobną tylko że czerwoną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie,nagłówek pierwsza klasa:):* Ja bym z chęcią zobaczyła Cię jeszcze w tej sukience bez koszuli;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham tą sukienkę, genialna jest! i nagłówek, zjawiskowy <3333333333333

    OdpowiedzUsuń
  5. Simply, perfect outfit! I love so much this combo!! I'll try it too.
    Have a nice weekend dear.

    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    OdpowiedzUsuń
  6. This is so beautiful I can't express the feeling it brings . I love the colorfulness of the whole outfit.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka! Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your new banner! It looks great!
    And the dress is gorgeous. I love the way you have styled it with the denim shirt. I looks perfect :)

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł na założenie koszuli z krótkim rękawem na wzorzystą sukienkę z długim:) bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyglądasz. :)

    U mnie na blogu właśnie trwa konkurs, w którym do wygrania jest bon na zakup biżuterii do wykorzystania w ZielonymKocie! Zapraszam :) Miłego dnia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram