Baby, take me for a ride

Muszę przyznać, że jak oglądam te zdjęcia to myślę tylko i wyłącznie o moim mężu podjeżdżającym do mnie na motocyklu i zabierającym mnie w długą przejażdżkę w stronę zachodzącego słońca haha Każdy ma jakieś fantazje.. :)))) LoL :) Motoru niestety nie mamy więc będę musiała zaprzestać na marzeniach :) Buziaki i udanej środy Kochani :*

When I look at those photos I keep thinking about my husband Kris taking me for a motocykle ride :)) Everybody has different fantasies haha Lol :) Kisses :* 






Dress - SH
Jacket - Local Store
Boots - Deichmann
Bracelet - Versace for h&m
Ring - allegro.pl 
Glasses - NewYorker

26 komentarze:

  1. wyglądasz super! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nie macie motocykla, mniejsze prawdopodobieństwo, że zginiecie w młodym wieku, a wiem co mówię.

    A co do stylizacji, to bardzo podoba mi się twoja kurtka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nas chyba jedynie powstrzymuje przed jego zakupem!

      Usuń
  3. świetnie Ci w czerwieni! ale to już chyba pisałam swego czasu :) bardzo mi sie podoba czerwień w połączeniu z czarną skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! Kurtka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna skóra, uwielbiam jak takie kurtki mają złote zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak długo jej szukałam! A czekała na mnie na mojej dzielnicy, w małym sklepiku z ciuchami :)

      Usuń
  6. wyglądasz bosko! genialna kurteczka i świetna sukienka! zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Yeahhh this outfit looks gorgeous on you. Love you jacket!

    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Red is definitely your color :)

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's recently my favourite colour!

      Usuń
  9. WOW!! GREAT DRESS!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka + ramoneska = <333333
    Genialny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba!
    świetny outfit!

    R E B E L L O O K

    OdpowiedzUsuń
  12. ach bosko.... a sukienka jest genialna ! <3
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. WSPANIAŁA SUKIENKA WYGLĄDASZ BOSKO!

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję!:) do ciążowych jeszcze trochę, pewnie dopiero gdzieś za trzy mce:)
    R E B E L L O O K

    OdpowiedzUsuń
  15. Rockish chick ! Amazing jewelry as always :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kiedy dziewczyna do romantycznej, zwiewnej sukienki zakłada ramoneskę, która dodaje charakteru całej stylizacji. Wtedy cały outfit wydaje się fajniejszy i "z pazurem".

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram