two times

Dzisiaj mam dla Was dwie stylizacje z tą samą spódnicą przed i po jej obcięciu:) Mnie osobiście o wiele bardziej podoba się ona teraz, w krótszej wersji ale jestem ciekawa Waszych opinii! Udanego weekendu Kochani :*

Today two sets with the same skirt - before and after cutting it short :) Kisses :*

 




A teraz w wersji długiej sprzed obcięcia :)

 



Spódnica - SH
Sweterek - Simple
Plaszcz - Stradivarius
Marynarka - Kappahl
Bluzka - Orsay
Bransoletka - Moya.pl
Pierścionek - H&M 
Buty - Simple
Szpilki - Centro 

21 komentarze:

  1. Spódnica naprawdę dużo fajniej prezentuje się po obcięciu:) Bardzo ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No zmiana zdecydowanie na plus dla tej spódnicy :) Super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica świetna, po przeróbce wygląda genialnie! ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w spódnicy i okularach ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica świetna;) po obcięciu wygląda dużo ciekawiej

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieki;) asymetryczna wersja spódniczki znacznie badziej mi się podoba;)
    super pomysł;]

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka po skróceniu wygląda prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie przerobiłaś tą sukienkę! Dadałam do obserwatorów;)
    Może też mnie dodasz?;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wersja po obcięciu jest absolutnie GeNIALNA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogę się nadziwić jaki fajny efekt powstał :)

      Usuń
  10. I like your style!!!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się niezmiernie, zdradź jak wykończyłaś obcięty fragment plisowanki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wykończyłam, zostawiłam taki jaki jest:) trochę jest postrzępiony ale akurat mnie to nie przeszkadza :) Natomiast można to na pewno jakoś podłożyć :)

      Usuń
  12. dodaję do obserwowanych;-) zaparaszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł naprawdę świetny. Po skróceniu spódnica nabrała charakteru. Znalazłem coś co mogłoby Cię zainteresować-
    http://www.fotoatrakcja.pl/czytelnia/jestem-eko-----jestem-trendy/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę sobie wykombinować taką spódnicę!Rewelacyjna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, chciałabym umieć takie rzeczy robić :/ Spódnica wyszła genialnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram