Spring, where are you?

Mówiłam Wam już jak bardzo kocham słońce? Ostatnie parę dni miałam dość kiepskie ze względu na drobne problemy zdrowotne ale już wszystko minęło i znów mam mnóstwo energii :) Z tego tytułu zapragnęłam trochę wiosny w moim życiu i postanowiłam ubrać się na przekór zimie i mrozom :) Jest pastelowo, słodko i zalotnie! Nawet udało mi się znaleźć rajstopy z motylami :) Już bardziej wiosennie nie mogło być :) Buziaki :* 

I realy miss warm weather so I decided to go against winter and cold and dress as if there was already spring out there!  Kisses :*







Sweater - SH
Skirt - Zara
Boots - Wysokie Obcasy
Ring - Allegro.pl
Head band - H&M

21 komentarze:

  1. Kochana!Uwielbiam Cię w tym wszystkim!:* Wyglądasz fantastycznie,każdą rzecz bym Ci skradła-pięknie,pięknie jest:):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz uroczo i bardzo subtelnie:) A w spódnicy się zakochałam!!!
    Poza tym to sama czekam na wiosnę lecz chyba się jej nie doczekam w najbliższym czasie :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda, jak Ty nie zamarzłaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha na szczęście nie :) Robiłam zdjęcia w południe, więc słońce bardzo mocno grzało :))

      Usuń
  4. Ale urocze rajstopy, wyglądasz pięknie :> !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to, że te rajstopy kupiłam chyba jak byłam jeszcze w liceum :) Jakimś cudem znalazłam je w ten weekend i od razu musiałam założyć :)

      Usuń
  5. Obłędne kolorki !! Rewelacyjny zestawik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham tą opaskę! ale spódnica też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie rajtki cudne!!! zakochałam się w tym seciku!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Motylku! Piękne delikatne rajstopy, wzór na nich genialny! Cudowna spóniczka *rozmarzona* boski kolor swetra, ach! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. boski zestaw! :) wyglądasz rewelacyjnie, połączenie kolorów jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Megan wyglądasz przeslicznie, powinnas czesciej ubierać takie kolory!!

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna stylizacja - motylki są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie Ci w tym cyjanie!!;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokochałam Twoje rajstopy ;) Pozdrawiam Gabanka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny blog ; )

    Ada xoxo
    http://apparel-hunter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny outfit :)
    zapraszam do mnie .. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny outfit, sweter jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten sweter jest rewelacyjny!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram