Ready soon

Chciałam Wam pokazać zapowiedzi moich trzech kopertówek, które dla siebie zaprojektowałam  :) Dzięki temu, że mama mojego Krzyśka nauczyła go kiedyś całkiem dobrze obsługiwać maszynę do szycia, mam kogoś kto potrafi mi te moje torebki uszyć :) Brązowa jest już prawie gotowa, potrzebuje tylko drobnych poprawek, beżowa jest przygotowana pod wyszywanie, a co do kwiatowej to jeszcze nie zdecydowałam do końca jak będzie wyglądać :) Także mam nadzieję że już wiosną będę śmigać z moimi cacuszkami :D Miłego weekendu Kochani :*

Below you can see some photos of purses I have designed for myself :)  Have a great weekend :*





25 komentarze:

  1. Wow! Ale pięknie się zapowiadają :))) Gdzie kupiłaś te dodatki? perełki itd? :) Chciałam sobie bokserkę ozdobić ale nie mogę znaleść dużej ilości w przystępnej cenie ;)

    http://shizunia-redhead-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Ja akurat kupiłam wszystkie dodatki w hurtownie pasmanteryjnej w Częstochowie. Myślę, że każdym mieście jest takowa :) A jak nie to w internecie jest ogromna ilość takich sklepów!

      Usuń
  2. Ooo i mi chodzą kopertówki po głowie, czas znaleźć kogoś z maszyną, kto je dla mnie wykona! ;-)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  3. heeej gratuluje kreatywności, sama od jakiegoś czasu staram się uszyć dla siebie ciekawą kopertówkę, więc wiem jakie to trudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) kreatywność na pewno ale czy talent to się okaże hihi :)

      Usuń
  5. torebka niesamowita! A kwiatki na ostatnim, cudo! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w kwiatkach jestem zakochana ale jeszcze nie wiem jak je wykorzystać by było najładniej :)

      Usuń
  6. intrygują mnie te ostatnie kwiaty... ciekawa jestem jak to wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha mnie tez intrygują :) jeszcze nie wiem czy naszyję je gęsto na jedną stronę, czy może tylko kilka :) Na prawdę nie wymyśliłam jeszcze tego :)

      Usuń
  7. zapowiada się fajnie, czekam na wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa! Czekam na ten post. Obserwuje. Mam nadzieje ze tez zechcesz mnie obserwowac :)

    X, Ancia
    http://overdivity-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kwiatkikwiatkikwiatki! ♥♥♥ już jestem zakochana, z niecierpliwością czekam na całkowitą odsłonę. :):)
    ja też dodaję. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe :D masz pomysły :) pozdrawiam :* obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kopertka! Zajrzyj na Modną Polkę na forum, zapowiada się spotkanie śląskich bloggerek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe projekty. Tylko pozazdrościć chłopaka, który umie uszyć takie cudeńka ;)
    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    PS. Zapraszam do obejrzenia mojej interpretacji Tangerine Tango, czyli najmodniejszego koloru nadchodzącego sezonu ;) http://violinstyle.blogspot.com/2012/02/tangerine-tango-hottest-color-of.html
    Jeśli Ci się spodoba, to dodaj mój blog do obserwowanych. Chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! to wygląda naprawdę super! ;)
    buziaki i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. wow!!! Fajne projekty jestem ciekawa końcowego efektu. Swoją drogą zazdroszczę bo będziesz właścicielką unikatowych torebek:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje dziewczyny za tyle miłych słów! Jak torebki będą skończone to na pewno będę się nimi chwalić wszem i wobec hihi Na razie czeka mnie jeszcze bardzo dużo wymyślania i wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Już zazdroszczę!:* Piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ńo nie moge... Chłopak szykany torebki <3 jeszcze takie ladne! Ach.. Zazdroszczę
    Milo bylo sie zobaczyc, mimo tego, ze nie porozmawialysmy za duzo..

    Do następnego razu,

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram