P.S. I love you

Ja mam to szczęście, że znalazłam cudownego mężczyznę, który bardzo mnie kocha i chce towarzyszyć mi przez życie :) Ja byłam na tyle wspaniałomyślna, że mu na to pozwoliłam hahaha LoL :) A tak na serio to jestem bardzo szczęśliwą mężatką i cieszę się, że mam przy sobie na prawdę fajnego faceta :) I tego Wam właśnie życzę, żebyście mieli z kim dzielić życie :) Fajnie mieć kogoś kto Was kocha, rozśmiesza, robi rano pyszne, ogromnie kaloryczne śniadanie, krytykuje jak trzeba, motywuje do bycia lepszym, ochroni przed złem i nauczy jak się obronić przez złoczyńcą, uszyje Wam torebki, zawiezie Was wszędzie, nawet na festiwal rockowy do innego kraju hihi Pojedzie z Wami na Fashion Week chociaż myśli raczej krytycznie o świecie mody a mimo to zawiezie Was do największego SH na Śląsku, żebyście mogły znaleźć jakieś perełki na bloga :)  Taki właśnie jest mój mąż :)) I za to wszystko i całą resztę bardzo go kocham :* 

Udanego dnia Kochani:*

Happy Valentine's Day!





8 komentarze:

  1. aa! Przesłodkie, urocze i kochane! Milusich walentynek ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słodko :)
    Udanych Walentynek:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! Walentynkowe szaleństwo :) Pięknie!

    Tymczasem my zapraszamy na walentynkowe rozdanie: http://lenalona.blogspot.com/

    Pozdrawiamy!
    Lena&Lona z "Bless the Mess"

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ekstra pomysł :P
    uwielbiam ta kreatywność w polkach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram