long distance

Jak Wam wszystkim minęły Walentynki? Mam nadzieję, bez względu na to czy jesteście w związku czy też nie, że był to dla Was po prostu udany dzień :)) Mój był :) 
Zdjęcia poniżej zrobiłyśmy z Asia w sobotę, przed naszym ostatnim, morskim makijażem :) Jestem bardzo szczęśliwa ze udało mi się w tym roku kupić ten klasyczny, karmelowy płaszcz :) Myślę, że będę miała z niego pożytek przez długie lata :) Buziaki Magda xxx

Hope you had a blast on your Valentine's day! Photos below were taken on Saturday just before preparing our last make-up for Make-up Mondays in blue colour :) I am so happy that this season I managed to buy this great carmel coat. I sure hope it will serve me good for many years. Kisses Megan xxx








 



Coat - Reserved
Blouse - Cubus
Purse - Mango
Hanger - H&M
Boots - deezee.pl
Ring- Allegro.pl
Bracolet - stereostore.pl 
Leggins - Allegro.pl

24 komentarze:

  1. genialnie-idealnie Ci w karmelowym ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny płaszcz i przepiękny naszyjnik!Wyglądasz bardzo elegancko:):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny płaszcz, bardzo stylowo wyglądasz, uwielbiam takie klasyczne eleganckie ubrania. POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny płaszcz, bardzo mi się podoba! pozdrawiam :)

    P.S. Będziesz 25.02 na spotkaniu w Silesii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuje być ale jeszcze nie jestem na 100%pewna :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny zestaw! Super płaszcz i legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe kolczyki.

    Zapraszam: http://jolie-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz jest genialny. Czy to może z nowej kolekcji z Reserved ? :) Poluję na idealny beżowy płaszcz od pół roku, ale coś mi nie wychodzi....
    Pozdrawiam !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go na jesieni więc teoretycznie jest z nowej kolekcji hihi ale tej jesień/zima 2011 :)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia, cudowna biżuteria..płaszczyk rewelacyjny! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo :) jutro zapraszam na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  10. piękną biżu masz przy tym outficie*.*
    ps: dziękuję za komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszcz piękny, taki klasyk przyda się każdemu;) a legginsy świetne, wciąż na takie poluję, mam nadzieję, że niedługo będą moje;) no i biżuteria cudowna, bransoletka jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny płaszcz !! :))

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszcz i buty są genialne - bardzo mi się podoba ta stylizacja !! :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ masz piękny płaszcz!!! Zakochałam się po uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nam najbardziej przypadł do gustu płaszcz i naszyjnik, cudo :) Pozdrawiamy! :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram