II Spotkanie śląskich blogerek

Ach, co to było za spotkanie! Udało nam się zebrać w tak licznym gronie, że nawet nie sposób spamiętać wszystkich dziewczyn, które przyjechały! Chyba żadna z nas się nie spodziewała, że aż tyle nas się zjawi! Było mnóstwo plotek, uśmiechów, kupę zdjęć i zakupy :) Mam nadzieję, że trzecie spotkanie będzie równie udane! Buziaki


On Saturday many silesian bloggers came to a meeting at Silesia City Center! It was wonderful!














Poniżej lista blogów dziewczyn, które wzięły udział w spotkaniu i są także autorkami powyższych zdjęć! :) 
 
Przypominam Wam o trwającym na blogu konkursie urodzinowym tutaj! Do wygrania fajne nagrody:) 
 
 

14 komentarze:

  1. Było bardzo przyjemnie :) Musimy częściej się spotykać w tak fajnym gronie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Było bardzo miło ;)do następnego razu...i oczywiście obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. aleee Was było dużo! żałuję strasznie, że nie mogłam przyjechać, ale mam nadzieję, że następnym razem zasilę równie silną ekipę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie było fakt :) już nie mogę się doczekać kolejnego

    OdpowiedzUsuń
  5. tęskniłam od ostatniego spotkania i już tęsknię do kolejnego! ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. widać, że świetnie się bawiłyście :) mam nadzieje, że następnym razem będę plotkować razem z wami ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Było świetnie! Musimy już pomyśleć o kolejnym,może coś razem wymyślimy!:D
    x

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka szkoda że nie poznałam Was wcześniej i nie byłam na spotkaniu- też jestem ze śląska:)))


    ale dopiero zaczynam blogowanie;)

    zapraszam do obserwacji http://kleofashion.blogspot.com/ JA JUŻ OBSERWUJE!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram