hyperactive!

Przyznaję szczerze, że pogoda, która zapanowała u nas od weekendu na prawdę napędza mnie do działania! Cały prawie styczeń pogoda była tak beznadziejna, że nic mi się nie chciało! Natomiast od soboty, szaleje na maksa, wymyślam stylizacje, projektuje sobie powolutku torebki (które mam nadzieję, że uszyje dla mnie mój kochany mąż), robię porządki, wymyślam nowe desery  - eh życie jest piękne gdy świeci słońce! Nawet życie szafiarskie ostatnio się ożywiło, co rusz nowe afery wybuchają :) Oj dzieje się, dzieje, niedługo urządzimy sobie ogólnopolskie, szafiarskie zapasy w kiślu :) Ale będzie zabawa!:D

I've been hyperactive lately as since Saturday the weather has been so sunny and beautiful! I just love it!









Pants - Simple
Blouse - Cubus
Foux fur - Local Store
Necklace - Accessorize
Hat&scarf&purse- h&m
Boots  and ring- Centro 

23 komentarze:

  1. piękna koszula z broszką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula!
    I zazdroszczę kreatywnego męża :)

    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ta stylizacja jest mega fajna! super ze tak kipisz energią! mnie to w lutym nigdy nic się nie chce, uaktywnię się dopiero wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw Madziu ! mam nadzieję że już niedługo pokażesz nam te swoje projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula i naszyjnik absolutnie i całkowicie mnie zauroczyły! :) doskonały zestaw, bardzo miło się na Ciebie patrzy :) do tego bardzo ciekawa kolorystka zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Kochane, jak miło tu zajrzeć i przeczytać tyle miłych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny zestaw, super, że masz tyle energii to działania :) ciekawa jestem tego jakie torebki zaprojektujesz, jak narysujesz to wrzuć fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny nagłówek i bardzo fajna stylizacja :> !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje, dziękuje :) Ale mnie dzisiaj rozpieszczacie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw Kochana!:):* Tymi torebkami to mnie zaintrygowałaś!Kiedyś kupię sobie torebkę marki MeganStyle he he:):* I cóż to za afery o których nie wiem?:D ajjjjjjj:D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny naszyjnik :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. no, w końcu trafiłam na kogoś, kogo mróz mobilizuje do działania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem czemu się tak dzieje, ale na prawdę to jest najlepszy tydzień od początku zimy!

      Usuń
  13. koszula jest niesamowita, najbardziej przykuła moją uwagę!;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram