house of colours

Tworzenie tego stroju zaczęłam od spódnicy, którą bardzo chciałam tego dnia założyć! Potem dodałam bluzkę, marynarkę i naszyjnik. Dorzuciłam beret i stwierdziłam, że jeszcze czegoś brakuje. Zajrzałam do szafy a tam wśród kurtek i marynarek odnalazłam kamizelkę, o której już bardzo dawno temu zapomniałam :) W sumie jest bardzo fajna, taka jakby sprana, trochę militarna :) Żałuję tylko, że nie mam żadnych fioletowych albo brązowych botków, od biedy musiały wystarczyć czarne :) Buziaki 

I found this vest in my closet among my jackets and coats. Completely forgot about it! It's realy great, kind of washed out and a bit military style.  I love it! Kisses








Skirt - H&M
Jacket - Caterina
Top - Simple 
Vest - VeroModa
Boots - deezee.pl
Hat - H&M
Bracelet - Cubus
Necklace - Present

9 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz !
    spódnica jest meega!

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta spódnica jest genialna! ;d
    ja ostatnio mam manię, że chce coś założyć co do niczego mi nie pasuje :( i denerwuję się przed szafą ;d masz piękny kolor oczu na tych zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny naszyjnik, a Ty wyglądasz świetnie !! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. buty i spódnica świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. buty z deezee to jednak fajne są...
    a może deser?
    udało nam się namówić kolegów z biura na post z ich stylizacjami: http://lenalona.blogspot.com/2012/02/mad-men-mezczyzna-biurowy.html
    Jest na co popatrzeć :D

    Zapraszamy i pozdrawiamy,
    Lena&Lona z "Bless the Mess"
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super outfit, przede wszystkim spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. totalny miks, nie mój styl, ale i tak bardzo fajnie, bo oryginalnie. i ten piękny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram