Snow fun

No i jak obiecałam dzisiaj stylizacja w żywszych kolorach :) Jak już pisałam wcześniej, za śniegiem w mieście nie przepadam ale za to można sobie fajne zdjęcia porobić :) Ja dzisiaj idę do fryzjera, chyba trochę przyciemnię kolor (tak mogą być jeszcze ciemniejsze hihihi ) bo ostatnie pary  razy rozjaśniałam i jakoś tak mi się teraz nie podoba :( Pokaże Wam pewnie na FB jaki jest efekt :) Ciekawa jestem czy macie jakieś fajne plany na weekend? My zupełnie nie, bo Krzysiek jest mocno przeziębiony a ja mam jakieś wirusowe zapalenie w oczach, więc nici z rozrywek :/ Napiszcie mi jeśli Wy planujecie coś fajnego to chociaż się z Wami ucieszę :) Buziaki Megan xxx 

P.S. Specjalnie dla mojej kochanej kuzynki Amelki umieszczam więcej zdjęć, na których się uśmiecham :)))  Buziaki :*

Today as I promissed more colours on my blog!! Hope you have some nice plans for this weekend as we are stuck sick at home :( At least I'll have some time to edit photos :) Kisses Megan




 








Boots - Olang
Jeans - BigStar
Coat - Allegro.pl
Headband - Iloko.pl
Bracelets - Moya.pl
Necklace - h&m
Sweater - Simple
Sequins top -NN
Gloves - My Mum's

18 komentarze:

  1. Strasznie podoba mi się ten płaszcz, a zwłaszcza wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny płaszczyk :) zawsze możecie miło spędzić weekend razem wtuleni przed telewizorem ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no było by to baaaardzo przyjemnie gdyby nie to, że bardzo przeziębiony facet nie jest wyjątkowo miłym obiektem do przytulania :))

      Usuń
  3. ja chcę takie rękawiczki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz pojęcia jak się cieszyłam jak parę lat temu wygrzebałam je z szafy mojej mamy :))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki, też mi się niesamowicie podoba!

      Usuń
  5. Świetne fotki!:)Super wyglądasz Kochana,płaszczyk i buty wymiatają!:]

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu, są mega wygodne i baaardzo ciepłe!

      Usuń
  7. rękawiczki i buty najlepsze :) mega śnieżnie ;D
    Pozdrawiam Anex
    Zapraszamy SilesiaStreetLook :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej jakie śliczne śnieżne zdjęcia! :))) I ta czerwona krata, super! Pozdrawiamy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. czerwony na tle śniegu wygląda ślicznie :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw! No i wreszcie buty odpowiednie na zimę- rzadkość na blogach :)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram