shall we dance?

Nie wiem zupełnie czemu ale tego typu spódnice kojarzą mi się z turniejami tańca :) Spódnicę mam chwilowo pożyczoną od mojej bratowej, na którą jest za duża więc mogę ją wykorzystać i zabawić się w tancerkę :) Nie marzy Wam się czasem zapisać się na kurs tańca niczym Richard Gere?? Zawsze gdy oglądam filmy gdzie ludzie świetnie tańczą to mnie serce ściska z zazdrości! Przed ślubem zapisaliśmy się z Krzyśkiem na kurs tańca dla przyszłych nowożeńców i bawiłam się fantastycznie! Niestety Krzysiek nie podziela mojego entuzjazmu do tańca więc pozostaje mi na razie z westchnieniem oglądać filmy :))Buziaki xxx Magda

God knows why but this kind of skirts make me think of ball room dance :) I've borrowed this skirt from my sister in law and now I can pretent I'm a dancer Lol :) I love all of those movies where people dance so well - I'm a so jealous of them!  One of my favourite movie is "Shall we dance" with Richard Gere :) Don't you wish sometimes to go on a dancing class like he did? Kisses xxx Megan


 Moja ulubiona scena z filmu Shell we dance? Jak ja im zazdroszczę!! 
My favourite scene from "Shall we dance" movie :)






Jacket - Caterina
Skirt - Sorry forgot to ask :) 
heels - Centro 
bracelet and ring - Moya.pl
Earring - Local store

22 komentarze:

  1. ślicznie leży ten żakiecik na Tobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaa jaka spodnicaaaaaaaa <33333333

    www.horse-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie kupilas spodnice? super jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzę jak tylko dojadę do domu :)

      Usuń
    2. Spodnica jest z Solara ale z kolekcji sprzed 2/3 lat ;)

      Usuń
    3. to chyba juz nigdzie takiej nie dostane :( no trudno

      Usuń
    4. No takiej samej raczej nie, ale może chociaż podobna się gdzieś znajdzie! Powodzenia!

      Usuń
  4. piękna! ;)
    i kurteczka genialna! ;')

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie ta maxi na tobie wygląda, jednak marynarka mnie urzekła! mam słabość do wszystkiego co ma fgason zbliżony do ramoneski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Outfit bardzo ładny, ale jeśli to naprawdę Twój ulubiony film, to może wypadałoby umieć poprawnie napisać tytuł^^ http://en.wikipedia.org/wiki/Shall_We_Dance%3F_%282004_film%29

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za zwrócenie uwagi na moja literowke;) zaraz poprawie!

      Usuń
  7. No mi też się kojarzą takie spódnice z tańcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniala maxi spodnica. Uwielbiam te dlugosc, mam jedna letnia sukienke maxki :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesoooo kocham Twoją maxi!(tzn.Twojej bratowej)obłędnie wyglądasz Kochana,częściej proszę takie sety!:):*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram