Never look back

No i stało się, mamy nowy rok, sylwester za nami i trzeba wrócić do "normalnego" ubierania się :)) Na pierwszy ogień idzie prosta stylizacja szaro-czarna :) Bluzka mnie totalnie zauroczyła, w ogóle podobają mi się rzeczy z drzewami :) Pozdrawiam Was gorąco  :*

It's a new year, New Year's Eve is behind us and it's time to go back to "normal" clothes again :)  I'm completely in love with this top as I realy fancy tree pattern :) Hugs and kisses :*







Skirt - Simple
Top - Solar
Bracelet - H&M
Bow ring - Aldo
Earings  - Don't remember :)
Ring - Accessorize 
Heels - deezee.pl

24 komentarze:

  1. Pięknie, podoba mi się ta bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale buty to bym Ci ukradła :)
    zapraszam do siebie:
    http://dzisiajjestpieknydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. czemuż ja Cię wczesniej nie znałam? :P Świetny blog ;) i ja z Częstochowy też ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie potrafię chodzić w szpilkach bo wygląda się w nich świetnie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczne zdjecia!!!!!:*:*:*:*:*:* cudna stylizacja kochana!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta bluzka:)Bardzo elegancki secik:*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądasz :)

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  8. SLiczna bluzka, też jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz! śliczna spódniczka i top:) całość super!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, cudowna bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Your earrings are epic! I love them! xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie buty!Wyglądasz bardzo ładnie i elegancko.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje Wam wszystkim za miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna spódnica i naprawdę fajna bluzka :) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. O tu trafiłaś z dekoltem w 10. Takie stylizacje wysyłaj na zeberkę. Jest bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram