minus 15!

W ten weekend było u nas rekordowo zimno bo aż minus 15! Nie mogę jednak ukryć zachwytu nad tym jak przyjemnie robiło mi się zdjęcia w  przepięknym słońcu, które nie opuszczało nas przez ostatnie dwa dni! O dziwo było mi na prawdę ciepło! Zostawiam Was z fotkami - tymi najbardziej ubranymi :) Miałam na sobie ze 100 warstw ciuchów - to moja najcieplejsza stylizacja z całego weekendu! Buziaki xxx Megan

During last weekend it was freezing in Poland - minus 15!  I realy had to wear many layers of clothes to keep myself warm :) Kisses Megan xxx





Coat - Jackpot Cottonfield
Leggins - Allegro.pl
Dress - Pretty Girl
Necklace - Stereostore.pl
Boots and leg warmers- Deichmann
Gloves - Simple
Hat - SH


16 komentarze:

  1. ten mróz nie jest dla mnie :( słonko owszem niech zostanie, ale temperatura do -5 to dla mnie max ;) bardzo fajna czapa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No o dziwo ja wolę jak jest zimno i słońce świeci niż -5 i szaro buro :)

      Usuń
  2. U mnie też -15!ale jak patrzę Kochana na Ciebie to aż mi się cieplutko robi-świetna czapa!:):*

    OdpowiedzUsuń
  3. what a lovely blog! i really like your pictures <3

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe temperatura nie odpuszcza - u mnie codziennie -15, -10 eh... fajna czapera :D

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę cudowne legginsy, szkoda że nie w całości :) ślicznie wyglądasz w tej czapce!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja myślę, że te buty nie są do lubienia, sama je nazywam kapciami ;d
    ale grzeją, a dla takiego zmarzlucha, który szybko łapie choroby jak ja są idealne zwłaszcza, gdy jadę na uczelnię (długa droga w nieogrzewanym tramwaju :()
    najbliższe dwa zestawy - ten i kolejny są robione zaraz po zajęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też sroga zima, chociaż pewnie w takie czapeczce nie może być zimno

    OdpowiedzUsuń
  8. ta sukienka nabijana ćwiekami jest po prostu cudowna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram