Let's hope for even better + Make up Mondays vol. 3

Poprzedni rok był dla mnie cudowny i wyjątkowy więc pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że 2012 będzie jeszcze lepszy! Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia z Sylwestra! Bawiliśmy się świetnie, pojadłam, potańczyłam, czego chcieć więcej? Buziaki

 Last year was realy great for me so I hope year 2012 will be even better! Below I present you with my New Year's Eve set plus make-up tutorial :) Kisses






 


 

Wskazówki do wykonania makijażu:
1.  Podstawy makijażu należy wykonać tak jak tutaj Następnie:

2. Nałożyć perłowy beżowy cień na całą powiekę a potem brązowy na górną część i rozcieramy.  Nadajemy odpowiedni kształt.

3. Złoty cień nakładamy na dolną powiekę.
4. Na górnej powiece malujemy czarnym eyelinerem  kreskę, zadartą lekko ku górze.
5. Brązowym cieniem wypałniamy brwi.
6. Pod brwiami malujemy białym matowym cieniem.
7. Tuszujemy rzęsy, doklejamy kępki (ja przykleiłam po 5 sztuk)
8. Dodajemy róż na policzki.
9. Przyklejamy kryształki na klej do rzęs. Po nałożeniu kleju dobrze jest odczekać 30sekund i dopiero dokładać do twarzy. 

10. Ja w tym momencie pryskam twarz sprayem utwardzającym do makijażu.
11. Po wyschnięciu matuje twarz i dodaję różowy rozświetlasz na policzki i na skronie.
12. Dodaję lekko różowy błyszczyk na usta.
GOTOWE :)







 

Dress - Simple %
Heels - Centro
Ring - Allegro
Bracelet - Versace dla H&M
Earrings - Centro  

16 komentarze:

  1. sukienka prześliczna :)
    zapraszam do siebie:
    http://www.dzisiajjestpieknydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pomalowane oczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie! :) jesteś mistrzynią makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chcę Twoją sukienkę i pierścionek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w Twoich pierścionkach!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka i cudowne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka ma świetny fason ale wg mnie lepiej wyglądałaby gdyby pasek był cieńszy byłby wtedy takim smaczkiem dopełniającym prosty krój a tak on najbardziej rzuca się w oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka!I cudny makijaż:)Ślicznie wyglądałąś Kochana:):*

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tego typu fasony bluzek, sukienek, tunik <3 wygląda rewelacyjnie i pasuję do każdej praktycznie figury :* pozdrawiam i do zobaczenia w sobotę na spotkaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi there,
    HAPPY NEW YEAR!
    Your blog is so cute.
    Check out mine, if you have not yet :)
    best wishes, tmrk♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyglądałaś ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska sukienka, cudnie w niej wyglądasz :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram