keep on smiling

Pogoda jest beznadziejna, więc zdjęcia domowe :) Chciałam Wam bardzo pokazać moje nowe urocze Lordsy! :) Zakochałam się w nich bez pamięci :)
Dzisiaj ruszam też z wyprzedażą mojej szafy :) w zakładce u góry strony wkrótce pojawi się sporo rzeczy, mam nadzieję, że Wam coś przypadnie do gustu! :) Udanego weekendu ! Buziaki

Tutaj możecie zobaczyć wyprzedaż mojej szafy: http://megan-style.blogspot.com/p/kupuj-z-mojej-szafy.html

Today I wanted to show you my new Lords shoes!! I absolutely love them! Have a great weekend! Kisses

 






Jeans - Bigstar
Top - simple
Blazer - H&M
Necklace - Don't remember :)
Earrings - Centro
Shoes - deezee.pl

19 komentarze:

  1. prezentujesz się fajnie, ale dodałabym coś co by ożywiło całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dla mnie to jest jeden z najlepszych Twoich zestawów, jeśli nie najlepszy. W końcu widać Ciebie, a nie zwoje materiału i tonę dodatków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne buty! :) marzą mi się, a w sklepie ich już nie ma :) wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely shoes :-) if you want, go to my blog Fairy and Lady kisses :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety pogoda nam dziś nie dopisuje;(

    Ślicznie wyglądasz. Buty są świetne;*

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę butów :D i rewelacyjny żakiet!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, zestaw całkowicie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są:)I Ty Kochana wyglądasz rewelacyjnie w tym zestawie:*

    OdpowiedzUsuń
  9. You look so beautiful and i love your positivity!

    xoxo

    Linda from www.moonon.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wisior ! :)
    A butów najzwyczajniej w świecie... ZAZDROSZCZĘ ;) i to bardzo. ;)

    Buźka. ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za wczoraj i obserwuję;)

    Zapraszam do siebie;)

    Pozdrawiam,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny żakiet i buty :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny żakiet i przede wszystkim mega naszyjnik.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo masz te buty :) fajnie ja się nie zdążyłam załapać niestety :/ wygodne są ???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram