Fetish

Jak się ubierałam tego dnia to na żywo nie widziałam tego, że wyglądam tak ostro :) albo może mi się tylko wydaje :) Śledząc mojego bloga można się łatwo zorientować, że generalnie wolę ciemne kolory :) Zwłaszcza jesienią i zimą, za każdym razem gdy założę coś super kolorowego to jakoś źle się czuję! Ponieważ posty robią się coraz mroczniejsze niedługo trzeba będzie umieścić coś w żywszych kolorach!  Może uda się następny post zrobić w pięknej czerwieni! Buziaki

My outfits are getting darker and darker so next time I promise to post sth in brighter colours! Maybe red colour! Kisses :* 




Foux Fur - Allegro.pl
top- Local store
Vest - H&M
Pants - Cubus
Boots - Centro 
hat - Simple
Brosh - DIY

8 komentarze:

  1. zadziornie to tylko na 1 zdjęciu a później jak słodka kotka :) futerko jest ekstra, zaskoczyłaś mnie tymi cekinami, myślałam że to coś gładkiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) mogłabym cały dzień chodzić z kapturem na glowie ;)

      Usuń
  2. piękne zdjęcia! jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio używam podobnego koloru szminki ;d
    szminka niestety szybko się zmywa, bo po godzinie, ale kupiłam jakąś tanią dla wypróbowania ;d zdecydowanie Tobie lepiej w niej! Lubię Cie w takich mocnych zestawach ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu ;* szminka to był eksperyment ;) trochę takie sine usta wychodzą ;) wole jednak zywsze kolory ;)

      Usuń
  4. slicznie wyglądasz! w ogole bardzo ladne zdjecia!

    Zapraszam na rozdanie! http://saras-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. no no podoba mi sie ....
    zapraszam do obserwowania :)
    KaRola
    widze lubimy futerka ....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram