Come with me, we'll have some fun

 Jest karnawał więc czas na zabawę!! It's party time! Kisses Megan xxx




P.S. Jako, że zgłosiłam swój blog do tego plebiscytu, głupio by było nie dostać żadnych głosów, dlatego też pięknie Was proszę o wysłanie smsa na mnie, jeśli oczywiście lubicie mnie i mojego bloga :) Sms kosztuje 1,23 zł i można wysłać tylko jedną wiadomość na konkretnego bloga. Z góry dziękuje :* odwdzięczę się jeśli tylko będę miała szansę, no i więcej prosić nie będę :) 


 A teraz zostawiam Was z moimi zdjęciami :)


  
  
 
Dress - Vero Moda
Blazer - F&F
Heels - Zara 
Wig - Allegro
Rings - Glitter and Centro
  

21 komentarze:

  1. Jeeejjjjj Kochana chcę Twoją sukienkę!Obłęd~!I ta fryzurka,dałaś czadu!
    p.s. zaraz wyślę smsa:]:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest prześliczna, przypomina mi wielkie okrągłe cekiny od Prady :) Bardzo podoba mi się zbalansowanie outfitu marynarką:) I oczywiście jak już pisałam peruka świetna!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko świetne ale mi najbardziej podoba się nowa fryzura (peruka)-myślę,że właśnie w takiej wyglądasz najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie rajstopki !
    zapraszam do mnie :*
    może zagłosujesz na mój blog ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. efektownie. :) i rzeczywiście dobrze ci w takiej fryzurze ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, prześliczna ta sukienka. :)))
    Zapraszam takze do siebie, nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet fajnie Ci to wyszło!;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukienka - naprawdę fany imprezowy look z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny blog- życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    http://loopok.blogspot.com- zapraszam na napisania komentarza i dodania do obserwowanych. Odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na moich aukcjach podobne sukienki, zapraszam:)
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo Kochana! Przepięknie wyglądasz! Fajny pomysł z peruką ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie wyglądasz;) Sukienka ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne, takie duże te cekiny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna sukienka, podoba mi się delikatność na rajstopkach! ;d
    ale najbardziej zachwycają mnie włosy! To peruka? ;>

    powodzenia kochana, jak doładuję konto to zagłosuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. zdecydowanie lepiej Ci w naturalnych włoskach ;) a butki masz świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. suuper sukienka, marynarka i pierścioneczek (ta kuleczka) :)
    zapraszam do mnie (akurat organizuję konkursik) :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram