reflections

Stylizacja z dni, kiedy było jeszcze trochę cieplej :) Czapka należy do mojej Mamy i ma chyba ze 20 lat ;) Muszę powiedzieć, że mam już kilka par butów z różnych sklepów internetowych ale te które mam na sobie na zdjęciach biją wszystkie inne na głowę! Są tak wygodne, że w ogóle się nie czuje, że są tak wysokie! Mogłabym w nich chodzić całymi dniami :) Niestety nie o wszystkich można to powiedzieć :/
Wczoraj spadł już pierwszy śnieg więc następne zestawy będą już pewnie nieco grubsze :) Mam mnóstwo pomysłów jeszcze na jesienne stylizacje a nic, a nic czasu na to żeby zrobić w tygodniu zdjęcia! Ściskam Was mocno i do usłyszenia! :*

I took those photos couple of days ago when it was still quite warm :) This hat belongs to my Mam and it's like 20 years old! I have to say couple of words about boots I'm wearing as well. I own many pairs of shoes from different on-line stores and so far those are the most comfortable! I could spend the whole day in them and I don't feel a thing! This doesn't happen that often!
A first snow dropped yesterday in Częstochowa so from now on probably warmer sets will appear on blog :) I still have so many Fall's outfits created in my mind that I hope there will be some more time to present them!:) Hugs and kisses :*




 

 

 

Coat - local store
Sweater - F&F
Leggins - Simple
Boots - deezee.pl
Glasses - Iloko.pl
Gloves - Local store
Hat - vintage

21 komentarze:

  1. W tej czapce wyglądasz cudownie! Świetny set ! Buty przyciągają uwagę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra stylizacja;)
    Jak zawsze pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty i rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie czapy!Wyglądasz w niej prześwietnie:* Koturenki też robią wrażenie,panterka mmmmmmmmmm uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/ obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Cię w takich prostych zestawach! A getry i okulary <3 mmm ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna czapa! bardzo mi sie kolorystyka zestawu podoba:) slicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, czapa jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  9. I really love your hat and shoes!! so stylish!

    http://chicneverland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :) Dzięki za wizytę i miły komentarz :) Obserwuję Twojego bloga już od dawna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. You look so cute with that furry hat ! Lovely, I also like your shoes ! Kisses from Italy

    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo interesujacy blog:) ciekawy update:)

    pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    www.fashion-ache.blogspot.com

    K&M

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieplusia stylizacja :)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. uweielbiam ten kapelusz ze zdjęcia nagłówkowego :)!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty nie tylko są pewnie wygodne, ale też są świetne. Choć ja wolę bardziej inne same kolorki -bez wzorów ;)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. buty są niesamowite!
    z przyjemnością obserwuję i zapraszam do mnie;)
    http://fashionable-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram