Mrs. Santa Claus ;)

Mam nadzieję, że dzisiaj wszyscy znaleźli wspaniałe prezenty pod poduszką! A jeśli nie, to widocznie było za mało śniegu, żeby Mikołaj mógł do Was dotrzeć na czas! Cierpliwości a na pewno się zjawi!  Tymczasem ja wracam do dalszego roznoszenia prezentów! Tylko ciiiiiii nie mówcie nikomu! ;))) Buziaki :*

P.S. W związku z dzisiejszym wyjątkowym dniem sesja z lekkim przymrużeniem oka :)

It's Santa Claus day today in Poland! All good kids got a present today :D Kisses :*





Blouse - H&M
Skirt -SH
Ring - Iloko.pl 
Heels- DeeZee.pl
Bracelet - stereostore.pl

14 komentarze:

  1. Ja nie dostałam prezentu pod poduszką;(

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka ładna Mikołajka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdjecia,sliczna z Ciebie Pani Mikołajowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje (odzież od 9,90 zł):
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi piękna z Ciebie Pani Mikołajowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. w tych okularach jak prawdziwa Pani mikołaj ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, wiele w nich pozytywnej energii, ale co najważniejsze, cudowne szpileczki.. robią wrażenie! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzeczka mikołajkowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia. i butami się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram