make a move

Bardzo długo szukałam futrzanej kamizelki i wreszcie udało mi się ją znaleźć w sklepie Motiv! :) W większości futrzanych kamizelek wyglądałam jak yeti, z resztą w tej też nie wyglądam wyjątkowo chudo ale jaką się ma figurę taką trzeba kochać :) Ostatnio zauważyłam, że ubieram się głownie w ciemne rzeczy, to chyba za sprawą pogody! Obiecuję w następnym poście dodać coś jaśniejszego :) Buziaki Kochani :*

I finally found my perfect fury vest! You probably have noticed that recently most of my sets have been in dark colours! I promise to put sth brighter on for the next post! Kisses :*









Vest - Motiv
Pants - Orsay
Blouse - LeeCoper
Boots - Deichmann
Hat - Simple
Bracelet - Versace for H&M
Necklace - Rubin Store in Częstochowa

19 komentarze:

  1. Moim zdaniem wyglądasz w tej kamizelce świetnie. Fajnie, że cała stylizacja utrzymana jest w czerni - to zdecydowanie dodaje klasy. I jest w tym jakiś taki Nowy Jork, bez względu na miejsce ;)

    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie Ci w czerni ;o boskie buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna czapka! :) polecam w takim razie więcej koloru, świetna opcja na poprawę humoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czapka jest cudowna! bardzo Ci w niej do twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie!! Kamizelka jest cudo!! Świetny kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka fajna:)
    Też tak mam, że za sprawą pogody, wybieram te ciemniejsze akcenty:)

    http://monika-melanie-myslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna kamizelka, a czapeczkę mam bardzo podobną, tylko z dłuższym włosem. POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie Ci w czerni, czapa jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie masz bardzo ładną figurę :-)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna kamizela!Świetny zestaw Kochana:):*

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, I absolutely love that look!
    X

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa kamizelka.Do twarzy Ci tez w tej czapeczce.
    Pozdrawiam,dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog, zapraszam do siebie! :)

    charm2.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kamizelka jest bardzo ładna. Na pewno w plecki grzeje;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba :)

    PS: Na moim blogu jest taki Giveaway, gdzie można wygrać wystrzałową sukienkę LOVE o wartości ok. 200zł. - Zapraszam :) Tylko trzeba się spieszyć, bo trwa TYLKO DO 17 grudnia (do piątku)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna kamizelka, z reszta w ogole wygladasz bardzo dobrze i nie rozumiem zastrzezen do twojej figury, jestes w sam raz :) Moda na kosci przemija (mam nadzieje!) :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram