cristal clear

Kto powiedział, że nie można nosić cekinów od stóp do głów? :p Nie uwierzycie ale udało mi się tę marynarkę upolować w SH! I po przymierzeniu ją z różnymi sukienkami według mnie wyglądała najlepiej z tą którą Wam prezentuję na zdjęciach! Moim zdaniem jest to idealny zestaw na sylwestra czy imprezę karnawałową! My idziemy na sylwestra na salę weselną, będziemy mieć super towarzystwo, masę dobrego jedzenia i będą tańce do rana! Od wczoraj główkuję nad tym co na siebie włożę :)) Tymczasem mam w głowie szaloną karnawałową stylizację, którą postaram się Wam zaprezentować w piątek! Buziaki Megan :*

Who said we can't wear sequins from head to toe? Decided to try it on myself and it worked out pretty well I guess :) For me it's an ideal set for New Year's Eve party or Carnival :)  Kisses Megan :*









Dress - Kappahl
Blazer - SH
Necklace - H&M
Purse - Avon
Heels - deezee.pl
Bracelet - H&M
Ring - NewJorker

26 komentarze:

  1. ale zazdroszczę tej merynarki !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze ta marynarka jest super!

    Jesteś piękna. ;)

    Udanego Sylwestra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz, urzeka mnie ta cekinowa sukienka w połączeniu z naszyjnikiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie za dużo tu cekinów, ale osobno sukienka i marynarka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. farciara ! jest cudowna ta marynarka .
    Ja wczoraj kupilam sobie cekinową mała czarną z odkrytymi plecami !! Już ją kocham !
    Cala stylizacja super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Na sylwestra fajnie, tylko zrezygnowałabym z torebki, bo za dużo się w tej stylizacji dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście marynarka godna pozazdroszczenia! ja bym jednak upięła ją z tyłu, bo za mało podkreśla Twoją talię.

    OdpowiedzUsuń
  8. o rrrrrany!!! takie cudo z sh?! zazdraszczam :))) a w zestawieniu wyglada doskonale :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. No jak weszłam do mojego Sh to padłam z wrażenia jak ją zobaczyłam!! :) Kupiłam jeszcze dwie sukienki z cekinów :) jedną pokażę Wam w szalonej stylizacji w piątek :))

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham ten zestaw, idealny!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojjjj marynara jest obłędna!Jak Ci się znudzi wiesz gdzie zapukać:D;)Świetnie Ci Kochana w tych błyskotkach,ja na jutro też planuję coś z cekinami-uwielbiam cekiny!:):*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta marynarka jest świetna :D

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna stylizacja ! naszyjnik cudny :))

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny sylwestrowy set :)
    zapraszam do siebie , poobserwujesz ??
    http://pattis-fashion-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Zachwycasz swoją stylizacją :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny zestaw na Sylwestra! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow This is a great combination! i will dare it too on NY's Eve!!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz :D
    +zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię połączenia cekiny+cekiny, ale u Ciebie się ono sprawdza, a Ty wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie bomba! ; D Udanej zabawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing outfit! :)

    P.s. U are welcome to check out my fashion blog anytime! thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram