Craziness

Kochani już jutro Sylwester!! Na prawdę trzeba już zacząć myśleć nad tym co na siebie założyć! Ja mam już gotową kreację, którą pokażę Wam pewnie w poniedziałek jak już dojdę do siebie po całonocnej zabawie :) Tymczasem mam dla Was dzisiaj stylizację lekko zwariowaną, typowo karnawałową - cekiny, falbany i wszystko się świeci :) Czasem trzeba sobie zaszaleć :) Grunt to dobra zabawa! Buziaki

P.S. Byłam wczoraj w kinie na filmie Sylwester w Nowym Jorku :) Film jest świetny, lekko głupkowaty ale chwyta za serce, pokazuje piękny Nowy Jork i na prawdę można się wzruszyć i pośmiać! Polecam! 

It's New Year's Eve tomorrow and you should seriously start thinking what are you all going to wear! I have my dress ready and I hope to show you some photos from the NYE party on Monday! Todays set is a bit crazy and silly :) Sometimes every girl must have some fun! Kisses








Dress - SH
Skirt - H&M
Blazer - Caterina
Boots - deezee.pl 
Bracelet - stereostore.pl 
Ring - NewYorker

16 komentarze:

  1. Bardzo fajny zestaw, aż mi się humor poprawił jak na Ciebie popatrzyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow cóż za pomysłowość! Nadajesz nowe znaczenie czerni!

    Pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. marynarka, spódnica, sukienka, aaaaaaaa, cuda! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiste!Na pierwszy rzut oka myślałam,że to taka mega oryginalna sukienka a tu proszę-genialny pomysł Kochana!Uwielbiam takie szaleństwo:):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł !
    Pozdrawiam ;)

    mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog i stylizacje.
    Masz styl ;)
    Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello I moved the blog and I had a look, very interesting, I enrolled to follow you if you want to do the same changes to my blog where I talk about fashion, make-up kiss you leave the link
    ps beautiful outfits!

    www.fairyandlady.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  8. do mnie jakoś nie przemawia ta spódnica na sukience

    OdpowiedzUsuń
  9. odrobina szaleństwa jeszcze nikomu nie zaszkodziła!:D bransoletka jest rewelacyjna:) udanej zabawy!
    zapraszam do siebie, obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, that's so beautiful! what a great idea with the skirt over the dress!
    X

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta stylizacja jest jedną z Twoich ciekawszych!
    pozdrowienia! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram