Almoust there

Święta tuż tuż a ja tymczasem zastanawiam się co na siebie założyć na Wigilię :) Buszując w szafie przypomniałam sobie o mojej pięknej złotej sukience i od razu stwierdziłam, że muszę ją Wam pokazać :) Trudno uwierzyć, że kupiłam ją w H&M! :) U mnie w rodzinie jest tradycja ubierania się elegancko w trakcie Świąt Bożego Narodzenia, dlatego też ta sukienka jest idealna na ten czas! A w co wy się ubieracie na Wigilię? Macie już jakieś pomysły? Buziaki :*

Christmas is almoust there and I keep wondering what I'm going to wear on Christmas Eve!
I found this beautiful golden dress in my wardrobe and I needed to share it with you as it's so glomorous! Hope you are ready for this great Holiday! Kisses :*





 



Dress - H&M
Shirt - Qui
Earrings- H&M
Heels - deezee.pl
bracelet - bydziubeka.pl

19 komentarze:

  1. świetna sukienka! i ach ten wysoki obcas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nieziemską masz sukieneczkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! :) ładne połączenie sukienki i koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka,wyglądasz w niej Kochana rewelacyjnie!:):* Ja chyba postawię na dopasowaną bluzkę koszulową i ołókową spódnicę,no chyba że jak to u mnie bywa w ostatniej chwili zmienię zdanie:X:D;)

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing dress:)
    www.cookieswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna sukienka! Ja pewnie też założę sukienkę i też z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cool blog!!!


    http://vigilantlense.blogspot.com/
    http://www.bloglovin.com/en/blog/3273128/vigilant-lense

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kobieco i seksownie, tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie!!!!! przeslicznie wyglądasz!!! blog jest wspaniały!!!!

    obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego bloga!!!:):P
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja muszę przeszukać swoja szafę.

    Ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie:)

    zapraszam na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. i przez ciebie zaczęłam się zastanawiać co na siebie założę!!! :< wyglądasz bardzo klasycznie i elegancko! cel osiągnięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo elegancka stylizacja. Podoba mi się :)

    Wesołych Świąt Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz ;)

    Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczna sukienka:) bardzo elegancko i kobieco:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram