The turning point

Sobota wieczór i siedzimy z Krzyśkiem i Asią w domu i tworzymy super piękny makijaż :) Tzn ja siedzę na stacjonarnym rowerku (nie pytajcie) a Asia się dwoi i troi żeby stworzyć swoje małe arcydzieło :) Krzysiek od czasu do czasu przychodzi i podrzuca swoje sugestie odnoście mojego wyglądu i w końcu poddaje się i przywozi nam pyszną pizze :) W tle leci The Voice of Poland z mega zajebistym Nergalem no więc czy można chcieć więcej ??? Nasz wieczór zakończył się genialnym makijażem i małą sesją zdjęciową :) Ściskam Wam mocno i do usłyszenia! Megan xxx

Saturday night I spent with Kris and Joanna trying to do the make - up you can see at the photos :) It was a great night full of laugh, eating pizza and lots of fun :)) The evening ended up with taking endless amount of photos from which many you can see below:) Hugs and kisses Megan xxx


 





 
  

Blouse, skirt - Simple
Ring - NewYorker
Bracelet - Cubus
Ear-ring - Rubin Store in Czestochowa


12 komentarze:

  1. piękny makijaż i świetna bransoletka !

    OdpowiedzUsuń
  2. oczy pomalowane przepięknie!!;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. spódniczka i bluzeczka tworzą jednolitą całość jakby sukienka ;d
    piękny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, bardzo fajne buty i makijaż! Ja chyba sama pomyślę nad sesją w domu...
    zapraszam do mnie na giveaway ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja jestem fanką Twoich butów !!! są mega,make up również świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Butki bardzo fajne, no i ten makijaż piękny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukałam takiej bransoletki od dawna... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach piękny makijaż Kochana:):* I świetny nowy nagłówek!Bardzo mi się podoba-super:):*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy zestaw :D Pozdrawiamy naszą rodaczkę ze Śląska :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram