Sharp thing

Znalazłam tą marynarkę w Sh i w sumie kupiłam ją, żeby ją nosić jako cienki płaszcz ale jakoś tak nie wyszło :) Chcąc nosić ją do legginsów musiałam rozwiązać problem, który mnie irytował a mianowicie to, że się rozchylała poniżej dolnych guzików :) No i z pomocą przyszły agrafki, które ponoć są taaaakie modne w tym sezonie i w ogóle :) hihi Naklejki lustrzane fajnie się sprawują, ale tylko przez pierwsze dwie doby, potem niestety zaczynają się ścierać na biało! Więc jak Wam zależy na fajnym efekcie polecam nakleić je nie wcześniej niż jeden dzień przed imprezą :)
A w następnym poście będę kontynuować z relacją z FW, tym razem z Showroomu! Buziaki

This time a little bit of DIY :) I bought this blazer in SH and I ment to wear it as a thin coat. It didn't work that way! So when I wanted to wear it with some leggins I needed to join the two lower parts of the blazer together as it realy irritated  me the loose way. I used the safety pins to do that and so this is it :) Kisses xxx Megan










Blazer - SH
Leggins - Stradivarius
Boots - Centro
bag - Allegro.pl
Belt - Orsay

19 komentarze:

  1. Fajna stylizacja! Taka rockowa!:)

    Wpadnij do mnie:
    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie są mega. Tez mam te legginsy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super są te naklejki, gdzie kupiłaś? ;))
    i leginsiory też świetne! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!!! Świetny pomysł z tymi agrafkami,marynara,torba,leggi-wszystko bardzo mi się podoba:):* Super wyglądasz Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejki metaliczne kupiłam na Allegro! Podaje link do aukcji! http://allegro.pl/nail-diva-naklejki-na-paznokcie-typu-minx-i1884976333.html Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tymi agrafkami. :))
    Świetne leggi !

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. marynarka jest świetna- idealny męski krój:) leginsami mnie powaliłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne legginsy ! Czy to jest Twój naturalny kolor oczu? Jeśli tak to zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz świetne paznokcie bardzo mi się takie podobają, dodatkowo srebrne legginsy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna, świetnie wygladaja te agrafki :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny zestaw ! a pazurki nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawde świetne legginsy!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram