Pleasantville

Weekend andrzejkowy minął nam pod znakiem bardzo dobrej zabawy :) Dopisały nam humory, spotkaliśmy się z naszymi przyjaciółmi, były kręgle, dobre jedzenie, makijaże i tańce :) Czego chcieć więcej? Tymczasem prezentuję Wam mój look z soboty :) Jedna z dwóch rzeczy, które zakupiłam z kolekcji Versace for H&M czyli czarne legginsy plus jesienne dodatki i moje nowiusieńkie panterkowe koturny! (50% rabatu na Deezee.pl!)  :)) Miłego tygodnia Kochani! Buziaki :*

Last weekend was full of fun for us! We met with our friends, Asia did my make-up, we went bowling and in the end we went dancing!  It couldn't have been any better! Meanwhile I present you with my set from Saturday! One of my two things from Versace for H&M collection - the black leggins together with some light camel-coloured accessorize! I've matched it all with my new smashing leopard-print wedges! Hope you guys have a great week! Kisses Megan xxx






Coat, scarf - Reserved
Hairband- h&m
Leggins - Versace dla h&m
Boots - deezee.pl
Vampire ring- Allegro.pl 
Dress - Pretty Girl

17 komentarze:

  1. Awesome!
    Zapraszam na moje aukcje (odzież już od 9,90 zł):
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  2. inspirujesz i tyle odnośnie tego zestawu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja! masz super wyczucie stylu, dodaje do obserwowanych i zachęcam do obserwowania mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie! legginsy supa, sama mialam na nie chętkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój płaszcz Madziu-jest przepiękny! Pozdrawiam i dodaję do obserowanych-sama nie wiem dlaczego dotąd jeszcze tego nie zrobiłam:) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszcz ma idealna długośc!! ehhhh tez chce!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuuuuaaaaaaa aż nie wiem od czego zacząć-to na początek napiszę,że cudnie wyglądasz!:) A teraz tak:ukradłabym Ci wszystko z tego zestawu od A do Z ograbiłabym Cię Kochana he he;)Legginsów zazdroszczę są obłędne!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ! Świetne leggi, płaszcz i buty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam taką samą opaskę :) fajna jest i ciepła :D

    zrezygnowałabym z legginsów ze wzorem albo panterkowych butów bo mi się wydaje troszkę "za dużo" jak na 1 stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz :))
    Będę tu częściej, na dobry początek może zaobserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje Wam wszystkim kochane za miłe słowa! To dla mnie na prawdę wiele znaczy! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa leginsy :))) ja już nie dorwałam czarnych, ale niebawem na blogu spodnie od versace for h&m :)))

    aaaha i Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu. Do wygrania profesjonalna sesja zdjęciowa.

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny outfit, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram