making the connection

Wczoraj siedziałam w mojej garderobie i myślałam o tym jakie ciuchy lubię najbardziej :) Doszłam do wniosku, że w sumie najbardziej lubię po prostu czarne :) Najbliższy chyba jest mi styl lekko rockowy, bo uwielbiam skóry, ćwieki, różne łańcuszki czy ciężkie buty ale lubię też łączyć te rzeczy z czymś eleganckim albo całkiem dziewczęcym :) Czasem słyszę słowa krytyki, że moje stylizacje diametralnie różnią się od siebie stylem, i że to niby źle, bo że za bardzo kombinuje :) No ale w końcu to ja jestem wyrocznią tego co jest w moim stylu i skoro to kupuję i zakładam to jest to równoznaczne z tym, że to JEST W MOIM STYLU :)) Tyle mądrości na dziś, życzę Wam miłego dnia! Ściskam Was mocno Megan

Yesterday I was thinking about my favourite clothes  and my style and I came to conclusion that I am a bit of a rock girl. I love black clothes, leather, studs and heavy boots :) But sometimes I like to conect all those things with sth realy elegent or very girly. So is that wrong that I like to find the perfect connection between all of the things I love to wear? Enough of smart taking! Hugs and kisses Megan








Skirt - Simple
Blouse - NN 
Jacket - Zara
Ring - iloko.pl 
Necklace - stereostore.pl
Bracelet - Aldo
Boots - deezee.pl

11 komentarze:

  1. famfaramfam - o, tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz:) do twarzy ci w czerni:) bransoleta jest cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi sie podoba ze eksperymentujesz bo jestes nieprzewidywalna! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzeczka, te kwiatuszki dodają je romantyzmu, a spódniczka po prostu pierwsza klasa, połysk i czarna elegancja.
    Masz fajny styl, masz prawo wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na maksa podoba mi się w Tobie, że jesteś konsekwentna w tym co robisz i mam wrażenie, że żadna opinia Ci nie straszna. Masz super charakter Megan!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co? Jesteś zajebista,tyle napiszę:):*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram