loose yourself

Dzisiaj post w jesiennych kolorach :) Futrzany kołnierz był przypięty do beżowego płaszcza, który kupiłam kilka tygodni temu w Reserved. W sumie jeszcze nie miałam okazji go założyć natomiast kołnierz zakładam do różnych skórzanych kurtek i marynarek :) W niedzielę była fajna pogoda idealna do popołudniowych zdjęć :)Tak więc zostawiam Was moimi wygibaskami :)Buziaki Megan

Today a post in colours of Fall :) The fur collar was attached to a camel coat I have bought couple of weeks ago. I haven't had a chance to wear it yet but I use this collar quite often with diferent leather jackets :) Hugs and kisses Megan xxx




 






 Jacket - h&m
Sweater - Caterina
Collar - Reserved
Bracelet - Monashe.pl
Boots - Deichmann
Hat&under top - NN 
Blue maskara - Pupa

17 komentarze:

  1. Ładne połaczenie kolorystyczne. Świetny pierścień!

    http://glampaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zestaw jest dla Ciebie idealny! Wszystkie pieknie leży, a jak Ty się cudownie prezentujesz ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wyglądasz w tym wszystkim obłędnie! Jestem fanką tego zestawu - cudnie od A do Z !:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bransoletka. Ja chyba teraz zamówię z Zielonego kota podobną.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zdecydowaną fanka tego stroju bosko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Megan strasznie mi się podoba!! bardzo Ci pasuje taki kapelusz i taka kolorystyka! pięknie! i zmiana nagłówka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje:
    http://moda.allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Megan!
    Napisz, proszę, co to za spodnie są. Bardzo mi się podobają i poluję na coś podobnego, ale wszędzie rurki dla patykowatych nastolatek, w których pełniejsze dziewczyny wyglądają nie bardzo, albo biodrówki, albo jakieś dzwony... Nie jesteś jakoś specjalnie szczupła (sory, nie piszę tego złośliwie), ja wyglądam podobnie, a Ty w tych spodniach wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny blog:)
    U mnie nowa notka.:)
    Miło będzie jak wpadniesz do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne kolory- bardzo mi się podoba cały zestaw:) botki są fantastyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze właśnie ze spodni mam uciętą metkę i więc albo kupiłam je w Orsayu albo w Pretty Girl :)
    P.S. Dziewczyny dziękuje za miłe słowa! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw wręcz idealny:) podoba mi się tu wszystko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram