Fashion Week Poland vol. 3

No i przyszedł czas na relację z ostatniego dnia FW! Niedziela była jakaś taka spokojniejsza,emocje już trochę opadły i większość z nas już chyba była myślami w domu....albo na K-MAG After Party :)) Jeśli chodzi o pokazy to największe wrażenie wywarła na mnie kolekcja przesympatycznej Łucji Wojtala! Miałam przyjemność poznać Ją w piątek na jej stoisku w Showroomie gdzie prezentowała swoją kolekcję dzienną, taka casualową. Dlatego też wielką niespodzianką było dla mnie gdy pierwsza modelka wyszła na wybieg i okazało się, że nowa kolekcja Łucji jest całkiem inna! Seksowna, drapieżna, zwariowana, szalona i niezwykle oryginalna! Była to miłość od pierwszego wejrzenia! Więcej o Łucji możecie dowiedzieć się tutaj. Mam nadzieję, że Łucja wywarła takie samo wielkie wrażenie na innych i wkrótce będzie mogła realizować swoją pasję na jeszcze większą skalę! Trzymam kciuki!

Następnym pokazem, który mi się bardzo spodobał był pokaz Natashy Pavluchenko. Natasha połączyła swoje przepiękne prejekty z niezwykle oryginalnymi dodatkami z metalu: pasami, bransoletkami, naszyjnikami i opaskami do włosów. W świetne reflektorów wyglądało to niesamowicie!

Piękną kolekcję zaproponowała  także Agata Wojtkiewicz! W zasadzie mogłabym kupić każdą rzecz którą projektantka zaprezentowała na wybiegu!


Pokazem zamykającym V Edycję Fashion Week Poland był pokaz gościa specjalnego czyli Dawida Tomaszewskiego. Projektant przygotował prawdziwe show, które można było oglądać z zapartym tchem! Modelki miały na sobie spektakularne maski a wybieg był spowity mgłą! :)) Buziaki Megan









Fot. Bartek N. Kris, ja


Blazer - Jimmy Choo for H&M
Blouse and ear-rings- NoName  
Skirt - Pretty Girl
Belt - Zara
Purse - SH
Boots - Deichmann
Bracelet - ByDziubeka.pl
Ring - H&M
Cap - Simple

9 komentarze:

  1. Te kolekcje Łucji oraz Natashy jak widzę na zdjęciach (bo niestety w niedziele nie mogłam już być w Łodzi) są naprawdę na światowym poziomie! Co do pokazu Tomaszewskiego, pomimo zachwytu formą i dizajnem niestety dla mnie zbyt 'zainspirowane' McQueenem najnowszym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obraziła bym się jak by kilka kreacji było w mojej szafie :) Fajny outfit, dała bym tylko buciki na wyższym obcasie. ale i tak całość na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądałaś bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znalazłam w zdjęciach zamieszczonych przez Ciebie kilka perełek i chętnie bym zaopatrzyła się w coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o taak PFW był megaa... ale bardziej zaciekawiło mnie to, że żadnej z blogerek nie znam - okazuje się, że czasy szafiarek też dzielą się na epoki, ta już chyba nie jest moja;)

    OdpowiedzUsuń
  6. większość przypadła mi do gustu;d.
    Fajna stylizacja;).
    Zapraszam do siebie;DD.

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze, w ogóle Cię w realu tzw.nie poznałam, a Twe nakrycie głowy gdzieś mi tam migało,hihi.
    Jak patrzę na Twojego posta, to się głowię, czy sama nie powinnam brać zdjęć ze strony, które są lepiej skadrowane i lepszej jakości, miast upychać swoje,cóż...
    ukłony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no w sumie tak mi się wydaje najlepiej :)

      Usuń
  8. Świetne projekty:)Ale czadowo wyglądałaś-super!:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram