Fashion Week Poland vol. 1

Witajcie Kochani, FW już za nami i muszę Wam powiedzieć, że było cudownie! Poznałam tylu wspaniałych, kreatywnych ludzi, że nadal nie mogę wyjść nad nimi z zachwytu! No ale wszystko po kolei :) Zajechałam na FW w piątek około godziny 13.30 i od razu poznałam kilka świetnych dziewczyn, również blogerek. Pokazy były organizowane mniej więcej co godzinkę, więc było między nimi sporo czasu na plotki i chodzenie po Showroomie, gdzie wystawiali się artyści i projektanci z całej Polski. Pierwszego dnia największe wrażenie zrobiły na mnie pokazy Wioli Wołczyńskiej i Bohoboco :)) Wiola zaprezentowała bardzo prostą w kroju, kolekcję sukienek/tunik casualowych oraz kilku sukienek wieczorowych  natomiast Bohoboco zachwyciło mnie pięknymi materiałami oraz aplikacjami w postaci plastikowych dodatków doszytych do ubrań i torebek a także oryginalną biżuterią:) Dalsze relacje w następnych postach! Do usłyszenia! Buziaki

P.S. Oczywiście przeziębiłam się i od wczoraj leże w łóżku i leczę okropny kaszel!





Cape - Qui
Blouse - Simple
Necklace - Iloko.pl
Boots - Centro
Skirt - h&m

13 komentarze:

  1. Było tak świetnie! Kuruj się, miło było Ciebie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ci zazdroszczę wariacie!!!!! To musi być niesamowite, zwłaszcza poznać dziewczyny z innych blogów, co?

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie Ci zazdroszcze poznania wszystkich dziewczyn! świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam powiedzieć, że świetna relacja, ale ci snie mi się na klawiaturę, że również bardzo kazdej z Was zazdroszczę!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Och nawet nie wiesz Kochana,jak Ci zazdroszczę!Weź mnie następnym razem ze sobą:D:] Wyglądałaś świetnie:*:*:* I zdrowiej szybkooooo!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo teraz dopiero widzę,że nie tylko mnie skręca z zazdrości:D;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie,ze sie poznalysmy, kuruj sie, zdrówka:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochane było cudownie poznać inne blogerki, a te z Was które nie były, to mam nadzieję,że spotkamy się za pół roku <3

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę ! świetne fotki :)
    zdrówka życzę !

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna relacja, ja dopiero teraz zaczynam przeglad blogow po fw, ciezko sie zreaktywowac :P

    OdpowiedzUsuń
  11. It is appropriate time to make some plans for the future
    and it is time to be happy. I have read this
    publish and if I may just I desire to suggest you some attention-grabbing things or tips.
    Maybe you could write subsequent articles relating to
    this article. I desire to learn more issues approximately it!
    WięCej, http:
    //www.mypola.com/2164737

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram