Always in control

Dzisiaj mój strój z niedzieli :) Jak robiłam te zdjęcia to tak wiał wiatr, że ciągle coś mi latało wkoło twarzy - włosy, szalik, patki od czapki! Mam tyle zabawnych zdjęć, że głowa mała! Tymczasem wybrałam dla Was te w miarę normalnie wyglądające :) Wczoraj miałam wielką przyjemność uczestniczyć w zakupach z OSĄ Osobistą Stylistką i za jej namową kupiłam sobie dwie piękne rzeczy, które mam nadzieję niedługo pokazać Wam na blogu! Ściskam Was mocno :* Megan

It was so windy on Sunday that it was impossible to take normal photos! Everything was flying around my face! Kisses Megan 





Skirt- Jordashe
Golf - Simple
Coat - Tailly Weil 
Boots - Deichmann
Hat - F&F
Necklace- H&M 
Ring - Aldo

15 komentarze:

  1. świetna stylizacja - rajstopy, buty, czapka i kurtka - mega fajne. podobają mi się również kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie kurtki <3 rajstopy też baardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czapa idealna! ale ten zestaw strasznie cie pogrubil :( masz ladna figure, nie rob tego sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka musi być cieplutka, sama posiadam takiego "futrzaka" w swojej szafie ;)) Buty b.ladne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi! I found your blog and it’s gorgeous! I like your sense of style!!Nice photos!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja!
    Czapka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kożuszek!:) botki też super- całość bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaaaaaaaa jak świetnie Ci Kochana w tej czapie!Wszystko mi się podoba i kożuszek i rajtki(cudne,kocham takie),butki prześwietne no i ta czapaaaaaaaaaa wymiata:]:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ta czapka! Gratuluję i pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna czapa!! No i buty rewelacyjne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, świetna kurteczka! czekam na relacje z zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram