where have you been all my life?

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją nową zdobycz z Allegro: płaszczyk w kratkę! Był on dla mnie prawdziwą niespodzianką, zamówiłam go trochę w ciemno, a tu prawdziwe cacuszko przyszło :)) Doczepiłam do niego tylko ten futrzano-koronkowy kołnierz i gotowe! :) Jestem ciekawa czy Wam też się podoba ?? :) Buziaki Megan xxx

Today I wanted to show you my new coat!  I bought in on an on-line auction so I was not sure till the very end how it's going to look like! After all I'm realy happy with it! Hope you like it as well! Kisses Megan xxx


 

 
 




Coat - Allegro.pl
Skirt - H&M
Necklace - H&M
Bag - NoName
Rings and glasses - Iloko.pl
Boots - Deezee.pl

17 komentarze:

  1. Jaki cudny kotek!!!:) Zakochałam się w butach. Zapraszam na mojego bloga
    http://plantofelek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny,fajny ten płaszczyk :)

    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty boskie ;o i trzeba przyznać, że wyjątkowo boska krata na płaszczyku! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuuaaaa prawdziwe cudeńko kraciaste się Tobie Kochana trafiło!Świetny zestaw-oprócz płaszczyka spódnicę i butki też bym Tobie ukradła:)Dodam jeszcze,że w okularkach wyglądasz fenomenalnie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! No płaszczyk jest obłedny i jeszcze ta czapka :) Trochce mi się to z partyzantką kojarzy ;)

    btw. jak te buty? Wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny jest ten plaszczyk ;)

    ps.Megan widze, ze jako jedyna nie dodajesz linku do swojego bloga (pewnie przeczytalas regulamin)przy kreacjach,ale jak chcesz to dodawaj smialo,w regulaminie chodzi raczej o spam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw! płaszczyk i buty sa super!

    OdpowiedzUsuń
  8. erillsstyle: posiadam dużo wygodniejsze buty :)) Tzn byłam wczoraj w nich w pracy i było ok, ale jak potem poszłam do supermarketu to już nogi się na mnie lekko wkurzały :)

    Dzięki dziewczyny za miłe słowa! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny look! Super kurteczka i buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A skąd kaszkiecik? Własnie takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wyglądasz. :) Płaszczyk i spódnica - SUPER ! Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. PaulinaSz: przepraszam, zapomniałam go opisać :) Kaszkiet jest z Simple, ale kupiłam go jakieś 3 lata temu! Jak gdzieś w sklepie taki zobaczę to dam Ci cynka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Megan that coat is gorgeous! And i love the way you have styled it!

    OdpowiedzUsuń
  14. LOVE your pattern tights! You look fantastic!
    www.cathykhayes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kot wespół z kapeluszem nazi couture to jak dla mnie ideał.
    z krat na czerwieniach wyrosłam.
    i prześliczne rajstopy moja droga. lubię takie dopracowane w najdrobniejszych szczegółach kreacje

    muamua

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz w tej krateczce, choć wg mnie to żakiet a nie płaszcz, ale niech Ci będzie.
    Super butki i rajstopy, bardzo ładnie się dopasowały.
    Nie przepadam za skórzaną odzieżą ale muszę przyznać, że Tobie w niej do twarzy i do płaszczyka też bardzo ładnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram