Let the FW begin!



Jestem już spakowana (jejku na prawdę mam nadzieję, że niczego nie zapomniałam!!) i gotowa do wyjazdu do Łodzi na FW :) Jeśli chodzi o stylizacje to postawiłam w większości na czarno - białe zestawy i srebrno - biało - czerwone dodatki :)) W życiu nie poświęciłam tyle czasu na wybieranie ciuchów!
Jestem niesamowicie podekscytowana! Będę robić dużo zdjęć i zrobię pełną relację na blogu jak tylko wrócę! Udanego weekendu Wam życzę Kochani! Buziaki Megan

Poniżej lustrzane pazurki, które wczoraj sobie zrobiłam :) Niesamowicie się mienią!!


8 komentarze:

  1. Udanego wyjazdu życzę ! :)
    Fajne pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak dziś wyjazd:)
    Co to za świetny lakier?:)

    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne pazurki! miłego pobytu i mnóstwa wrażeń życze i czekam nas zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To są te specjalne naklejki na paznokcie? Bo sama planuję takie zakupić ale zastanawiam się czy długo się trzymają? Ale na pazurkach wyglądają niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te paznockie sa super. Tez takie sobie zrobilam na FW :D

    X, Ancia
    OVERDIVITY

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram