Legs on fire!

Te legginsy znalazłam na dziale dziecięcym w H&M. Kupiłam je bo bardzo mi się spodobały kolory tych pasów na nich :) Jako, że mój tyłek do płaskich nie należy, nie lubię nosić leggów samych, tylko wolę mieć do nich założone coś dłuższego :) Stąd długi sweter, który bardzo mi się podoba bo fajnie się układa po spięciu go paskiem.
Coraz szybciej robi się ciemno i nie wyrabiam się ze zrobieniem zdjęć za dobrego, dziennego światła!  Więc pewnie teraz częściej będą pojawiały się sesje "z lampą" :)) Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza :) Ściskam Was mocno :) Megan

I found those leggins on a kids section in H&M and I realy like the colours of those stripes on them! As my bottom is pretty round I prefere to cover it with something longer rather then wear leggins alone :)
As it's getting dark pretty early these days I don't have enough time to take photos in the day light. Hope you don't mind photos with lamp that will apprear on the blog from now on! Hugs and kisses Megan xxx









Leggins, sweater - H&M
Boots - Deichmann
Bracelets - Monashe.pl
Ring - Glitter

20 komentarze:

  1. Te leggi są genialne!Świetnie je zesatwiłaś Kochana:):*

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście legginsy genialne :) światłem się nie przejmuj, bo zdjecia są naprawdę dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne leggi ! :) Całość bardzo mi się podoba. :)

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Great outfit ! Love your blog and style

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie je zestawiłaś, całość jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne legginsy :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super leginsy. Świetnie połączenie z długim swetrem przepiętym paskiem który elegancko podkreśla talię. Naprawę ślicznie to zestawiłaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to połączenie swetra i legginsów jest świetne! A w legginsach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się kolorystyka legginsów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne legginsy! Ostatnio otwieram się na różne wzory i kolory rajstop i leggisów i te naprawdę przemawiają do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Musy sobie zafundować takie legginsy! Są boskie!! ;)) Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne legginsy ale tylko dla szczupłych:) ja bym sie nie odważyła ich założyć za to ty wygladasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaa boskie są te leginsy! lecę do h&m! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyjątkowo ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach! Pierwsza fota - mistrz po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  15. I tu jest nieźle. Wreszcie bez tego za mocnego maijażu. Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram