I'll make it nice

Szukając w szafie rzeczy, które mogłabym założyć na FashionWeek (To już tylko 4 dni! Aaaaaa!!!)  natknęłam się na tę śliczną spódnicę! Całkiem o niej zapomniałam! Dlatego też szybciutko w nią wskoczyłam, dobrałam resztę rzeczy i strój na sobotę wieczór był gotowy! Jak za pewne zauważyliście mam na sobie dwa naszyjniki: czerwonym chciałam dodać koloru a złotym chciałam troszkę zaostrzyć mój strój ;)) Do tego genialna bransoletka, którą mogłabym nosić non-stop! Buziaki Megan

While searching for some clothes I could wear while the Polish Fashion Week (starts in 4 days!) I came across this beautiful skirt! I completly forgot about it! I had to wear it right away, so I matched it with other clothes and accessorize and a Saturday night set was ready! Kisses Megan











Skirt&blouse - Simple
Boots - DeeZee.pl
Golden necklace and bracelet - stereostore.pl
Red necklace - h&m

17 komentarze:

  1. Megan wyglądasz ślicznie! może zobaczymy się na fashion weeku! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna spódnica i piękne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podoba mi się wisiorek i buty! cuda ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta spódnica jest naprawdę genialna!Jak to dobrze znaleźć we własnej szafie takie cudeńko he he;)Naszyjniki i bransoletę zdarłabym z Ciebie i przywłaszczyła-cudnie wyglądasz Kochana w tym wszystkim!:):*

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna spódnica- ma piekny motyw:) mam taki sam naszyjnik tylko w kolorze turkusowym:) bardzo mi się podoba całosć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Superanckie buty ;)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super buciki :)
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja ładna ale bardzo pogrubia Cię ta spódnica...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja będę w sobotę na FW! :) jak Cię zobaczę to na pewno podejdę! :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. I like your style, you’re so pretty in these photos!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spódnica i naszyjnik :) zazdroszczę wyjazdu na FW:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful skirt and most amazing necklace! Looking gorgeous girl.


    <3 Marina
    Fashion.MakeUp.LifeStyle

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram