Green&shadows

Po małym weekendowym szaleńskie w SH jestem bogatsza o parę fajnych swetrów, 2 oversize i 2 dopasowane :) Mam tak zwaną pełną figurę, więc w sumie tych oversize w ogóle nie powinnam nosić, ale tak szalenie mi się one podobają na innych dziewczynach, że nie mogę sobie darować tych paru chwil przyjemności :) I tak właśnie, prezentuje Wam zielony sweter z pięknym splotem plus geometrycznie prześwitujące legginsy :) Zdjęcia lekko szalone z wszechobecnymi cieniami  :) Buziaki Megan xxx

Last weekend I went SH shopping and I came back home with some sweaters - 2 oversize and 2 normal :) As my figure is pretty round I should not be wearing overisize clothes at all! But as I realy like it on other girls I decided I shouldn't be bothered :)) So I present you with a lovely green sweater with geometric see-thrue leggins :) Kisses Megan xxx





Sweater - SH
Leggins - Allegro.pl
Boots - Simple
Glasses - NewYorker 
Belt, bracolet - NoName

19 komentarze:

  1. Jej Megan! Cudny ten sweterka, naprawdę!!! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. osobiście rzadko przekonują mnie paski na talii sama nie wiem czemu, więc to jedyny akcent z którego bym zrezygnowała (chociaż na Tobie wygląda świetnie!) poza tym całkowicie inspiracyjnie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. polecam te sznury do koszul, są świetną alternatywą krawata ;d
    z resztą mój kupiłam półtora roku temu i długo do niego dojrzewałam ;d
    świetnie wygląda też z marynarką ;d
    ale są też krótsze, które świetnie komponują się jako naszyjniki ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chodzi o pasek to staram się go w sumie do większości stylizacji przemycić :) Mam figurę klepsydrę i muszę zaznaczać talię, zawłaszcza w luźniejszych rzeczach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor swetra bardzo mi sie podoba, no i legginsy sa super!

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz naprawde świetnie, moim zdaniem to twój najlepszy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci serdecznie, ja z kolei jestem fanką Twoich stylizacji, a ten sweterek bym Ci z chęcią ukradła!:P

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz! sweter i legginsy świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oddawaj leggi i swetrzycho!:D;) Kochana co Ty tam pitolisz,że oversize nie dla Ciebie? Dla Ciebie,dla Ciebie-jak najbardziej! Nogi masz cudne,swetrzycho idealnie leży-wyglądasz zajeb...i kropka:]:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny sweter! ma cudowny wyrazisty kolor i przyciagający oko splot:) bardzo ci w nim do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek jest boski :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. probowalam na rozne sposoby znalezc te fantastyczne legginsy na allegro, ale chyba wpisuje zle hasla w wyszukiwarke.. Pomoz! :) absolutnie sie w nich zakochalam!

    OdpowiedzUsuń
  14. http://allegro.pl/sale-sisters-point-legginsy-getry-czarne-s-i1966083569.html Tutaj znalazłam podobne leggi do moich :) Takich samych niestety dzisiaj na allegro nie ma :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram