Baby, give me my poncho!

Moja miłość do peleryn, wielkich swetrów i poncho kwitnie! Dzisiaj przedstawiam Wam mój nowy nabytek z H&M - cudowne brązowo-czarne poncho! Do niego czarne dodatki i ciepłe botki!

Kochani, w tym tygodniu moja stylizacja pojawiła się w programie ModaPolska w Dzień Dobry Tvn. Jeśli podoba Wam się moje zdjęcie bardzo proszę Was o oddanie na nie swojego głosu Tutaj  :) Jeśli tylko będę miała możliwość na pewno się Wam odwdzięczę :) Z góry dziękuje i ściskam :) Megan

I'm in love with capes, big sweaters and ponchos! This time I present you with a lovely brown&black poncho I bought 3 weeks ago in H&m! Matched it with black clothes and warm boots and I was ready to go! Kisses Megan

P.S. This week my outfit was presented on a TV show about fashion. I would be very gratefull if you took a litte time and vote on me here! (Magda Moryn - red dress)  Thanks a lot and many kisses :* Megan 









Poncho - H&M
Golf - Qui
Pants - Cubus
Necklace - H&M
Ring - H&M
Bracelet - H&H
Boots - Jennifer for Deichmann

27 komentarze:

  1. Świetny zestaw. Wszystkie elementy bardzo mi się podobają. Poncho jest cudowne!!

    http://glampaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ponczo i buty super!!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw. Ponczo i buty - SUPER ! :)

    Dodaję do obserwowanych. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na:

    www.mala-czarna-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wyglądasz obłędnie!:* Ponczo jest rewelacyjne!Świetna fryzurka i biżu.Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wyrafinowany zestaw, jak dla mnie zdecydowanie na plus : ) Cudowne rysy twarzy, w tak związanych włosach wyglądasz niesamowicie pięknie ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the outfit, great post !

    Check out my newest post, I've got a new adress :

    http://s-lk.blogspot.com/

    I hope you'll like it and will follow if you aren't already.

    Love,

    S

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi się marzy to poncho ;d
    pierścionek i łańcuszek wygląda bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne to poncho, ale wole jego jaśniejszą wersje, ogólnie set przyjemny dla oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nie zdąrzyłam go kupić:/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie;]
    zapraszam Cię do mnie na konkurs;]

    OdpowiedzUsuń
  11. super ponczo!

    zapraszam do mnie - konkurs z ClubCouture :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę zainwestować w takie ponczo :D
    buty świetne :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hej. jestem nową obserwatorką Twojego bloga. bardzo mi się tu podoba:)na pewno będę zaglądać częściej. masz super osobowość i własny styl.
    liczę na rewanż;)


    angelika-lukaszewicz.blogspot.com

    ZAPRASZAM DO CZYTANIA, KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA. NA PEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już u paru osób widziałam to poncho ale w takim kolorze widzę je pierwszy raz. Urocze :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw, ale tego naszyjnika bym nie założyła:) poncho świetne, buty również!

    OdpowiedzUsuń
  16. i znów to ponczo z hm! kusicie mnie nim, oj kusicie wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  17. haha kto by pomyślał, że ono taką furorę zrobi na blogach! Jak go kupowałam miesiąc temu to wisiało sobie gdzieś w kącie, przecenione, w ilości hurtowej! A tu proszę cała Polska go nosi!

    Dziękuje kobitki kochane za wszystkie miłe słowa!Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. i spodnie i poncho i naszyjnik super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gorgeous poncho and love your necklace too!

    GTBB,
    http://badjoan.blogspot.com
    http://cookingjoan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram