sexy shades

W tygodniu udało nam się z Krzyśkiem wybrać na chwilę do centrum i zrobić krótką sesję :) Zestaw dość jednolity kolorystycznie, przełamany zółtą kopertówka :) No i moje cudowne nowe szpileczki od DeeZee - przepięknie mienią się w słońcu!!  Załączam też fotki srebrno-złotego makijażu, który miałam tego dnia :) Buziaki i miłego weekendu pełnego wrażeń  Wam życzę!

Today I present you with a short session we took in the center of Częstochowa. It's a monocolour look with touch of bright yellow on purse :) Don't you love my new glitter heels? They look so great in the sunlight! Have a great weekend everyone! Kisses :*














Blouse - NewYorker 
Skirt - Caterina
Necklace - Iloko.pl
Bracelets - Kappahl and Cubus
Purse - Allegro.pl
Heels - DeeZee.pl 
Ring - Glitter


17 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz:)
    buciki cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny makijaż. świetnie pasuje do bucików :D żółte kopertówki/ inne torbeki są cudowne ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie!!!!!!!!!!Wszystko bez wyjątku:zestaw,makijaż i cała Ty w tym wszystkim:)Buty są rewelacyjne i z chęcią bym je Tobie ukradła!:)Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółta torebeczka jest piękna. I buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. that necklace is amazing.

    Great blog
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Cię! Twoje stylizacje za każdym razem mnie zaskakują bardzo pozytywnie. Jesteś piękną kobietą i moim zdaniem doskonale podkreślasz swoją urodę! Podoba mi się stonowanie tego zestawu i przełamanie go ciekawymi dodatkami. Makijaż również przypadł mi do gustu. Urzekła mnie jego delikatność oraz kolorystyka!
    P.S. Kochana przepraszam, że ostatnio rzadko zaglądam do Ciebie, ale pochłania mnie nauka! Staram się jednak na bieżąco nadrabiać zaległości. Dziękuję za odwiedziny u mnie i komentarze!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Srebro i szary ze złotym - w twoim wydaniu bardzo, bardzo tak :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. a dziekuje:) mi sie podoba ta energetyczna torebka twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. slicznie wyglądasz:) buty i koperta są obłędne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki kochanie!! Ślicznie wyglądasz te szpile są obłędne!! Oczy jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, metaliczny zstaw i make up dopasowany odpowiednio, ale szpilki i torebkę mmm, zabrałabym Ci.:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sooo cute dear! Really nice outfit! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty i pierścionek są świetne, poza tym wykonujesz świetne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  14. stylowo, a pierścionek boski!
    Zapraszam do udziału w moim rozdaniu, dziś ostatnia szansa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram