Oh, silver!

Dzisiaj jeszcze bardzo letni post :) W Częstochowie jeszcze do wczoraj było na prawdę baaardzo ciepło! Szorty z Cubusa, które znacie z poprzednich postów i bluzka z Orsaya, którą kupiłam z jakieś 5/6 lat temu!
Wczoraj chodziłam po Galerii Jurajskiej i muszę przyznać, że jesienne kolekcje robią na mnie ogromne wrażenie! Jest tyle pięknych kolorów, tkanin i fasonów na wystawach, że trudno od nich odejść! Czy Wy też chętnie wykupiłybyście połowę ciuchów ze sklepów? Buziaki :*

Today, still a very summery look!  You already know those shorts from Cubus and this blouse is, I think, 5/6 years old!
I went for a little walk through my local Mall yesterday and I'm in love with this Autumn's collections!I could buy everything! LOL Kisses :*


 





Shorts - Cubus 
Top - Orsay
Bag - Jimmy Choo for h&m
Shoes - H&M
Bracelets - Cubus
Hairband - H&M

34 komentarze:

  1. Wow!Kochana wyglądasz nieziemsko!:)Cudny zestaw,bluzeczkę i kopertę bym Tobie normalnie ukradła!;)Szorty są świetne,całość idealna:)Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała torebka :) bardzo oryginalny outfit.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I dont wear silver very often but that looks great!

    OdpowiedzUsuń
  4. znowu zebra:) torebka jest najlepsza, chętnie bym ją widziała w swojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, mnie zachwyciła twoja kopertówka, piękna jest :)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest przepiękna!

    Zapraszam do mnie!
    justyna-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska torba! Rewelka... http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  8. srebro- mój teraźniejszy faworyt, zdecydowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful top, i love the colour silver!

    www.fashiable.nl

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje Wam Kochane za miłe słowa! Ja tez uwielbiam tę torebkę, miałam wyjątkowego fuksa, że mi się udało ją kupić! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna jest ta kopertówka!

    OdpowiedzUsuń
  12. ..wonderful outfit , I love black&white ..

    OdpowiedzUsuń
  13. I am drooling over that bag! It's gorgeous! The whole outfit is stunning!
    xx
    http://dontcallmefashionblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjna kopertówka:) Cała stylizacja strasznie fajna...
    Zapraszam do sb:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czuję, że srebrny będzie moim ulubionym kolorem w tym sezonie :) ślicznie wyglądasz! a ta kopertówka....obłędna! :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    www.lilsis-bigsis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w tej torebce :))) Te spodenki widziałam w Cubusie, nie sądziłam, że mogą tak świetnie wyglądać :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi się podobają szorty wyglądają naprawdę fajnie. :) zapraszam do mnie:

    kjyoshee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. cute outfit and love the clutch!
    Neat post and love your blog... would you like to follow each other!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne połączenie metalicznego srebrnego z wzorzystą kopertówką!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna ta kopertówka! przyciąga wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  21. absolutely stunning! i love love love this look, the silver the zebra print, all!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Great look,hon!Love every single piece!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz :) Co do jesiennych kolekcji to jestem nimi zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ta bluzka jest idealna! wspaniale połyskuje, genialnie się układa i ma piękny krój!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuje kochane kobietki za wszystkie miłe słowa! Thank you ladies for all the nice words! Kisses :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz ! Ta koperta jest boska, to jeden z ulubionych moich Twoich zestawów ;)
    NIe wiedziałam, że jesteś z Częstochowy, mam ogromny sentyment do tego miasta - jako nastolatka chodziłam na pielgrzymki, byłam chyba z 10 razy :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow!Bluzka jest boska! Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram