Mirror fun

Dzisiaj trochę zwariowana sesja przed lustrem. Bawiłam się świetnie, co z resztą widać na zdjęciach :) Sukienka w groszki jest słodka ale niestety gniecie się przepotwornie!
Wczoraj przeglądałam jesienno-zimową ofertę obuwniczych sklepów internetowych i mam lekki zawrót głowy! Podoba mi się tyle różnych modeli, że szok! Póki co, chyba zdecyduje się na militarne buty z DeeZee, te tudaj: Klik . Co o nich myślicie? Sama nie wiem na co się zdecydować, bo są jeszcze lity i botki na obcasie, i botki na koturnie, i długie kozaki, i aaaaaaa!!! haha Oszaleć można LoL  Buziaki :*

Today a little bit of fun in front of my big mirror! I had so much fun!  Kisses :*







Dress - Szafomania.pl

Sweater - H&M
Heels- DeeZee.pl
Belt - Caterina
Hairband- Glitter 


30 komentarze:

  1. You're wonderful!! Following you now too, thanks for your comment on my blog =3


    Momo,
    www.letmedream.es

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny set!!
    masz cudna fryzurkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka!
    ja w dylematach z butami wyznaję jedną zasadę - kupuję wszystkie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka i super zdjęcia! ;)
    trufflefever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódnica w grochy i miny w lusterku :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjemny zestaw i podoba mi się, jak się bawisz tymi zdjęciami :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Loca loca loca :))) co do butów to mimo szerokiego asortymentu, ja nigdy nie umiem znaleźć odpowiednich dla siebie, dlatego tak nie lubię butów kupowac ;xx

    OdpowiedzUsuń
  8. dwa ostatni9e zdjęcia są cuuuuuudowne! Świetna spódniczka ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :)
    A te kropki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia! wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. you look really great and love your outfit!
    Also thank you so much for your lovely comment and for the follow! Ps. following you back!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aww these photos made me smile! You're so beautiful!

    Wida
    Missing Amsie Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Megan! You are absolutely fabulous... LOVE your style SO much! I'm obsessed with your polka dot pieces and think your headband is just TOO cute =D

    I'm following you via google =D I'l really love it if you could check out my blog as well and maybe follow? =D

    xoxo
    http://sensiblestylista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastic photos, so so much fun! :)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne fotki,widać że świetnie się bawiłaś,ja też lubię sobie czasami tak poświrować:D;) A co do butów to nic mi nie mów!Mi się w łepetynce miesza i te bym chciała i tamte w sumie to z 10 par mi się podoba:D Zerknęłam na te Twoje - są genialne!Też chcę takie buuu....

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie botki z deezee Ci się raz-dwa rozwalą, bo nie są ze skóry i nie są szyte, a klejone :) Polecałabym poszukać sobie czegoś w podobnej cenie, a ze skórki. allegro i sieciówki mam na myśli :D

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie narzutki! bardzo fajnie!

    zapraszam do mnie;)
    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog! Zapraszam do udziału w moim konkursie. Do wygrania torba z nowej kolekcji New Yorkera, oraz bony zakupowe:)

    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/09/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zdjecia! Jesteś bardzo fotogeniczna i widać że masz do siebie spory dystans:) Tak trzymać!!! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi! I found your blog and I like it so much! you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  22. ładna spódnica :)
    zapraszam do obserwowania mojego bloga.:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. hehe, ja chciałabym nakupić mnóstwo butów na jesień, ale portfel nie pozwala.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie dobrałaś sweterek do tego zestawu, a pasek dodaje elegancji.


    zlotyciuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Afstand was niet in de gaten, en ondanks verschijnen in de blog. Je bent net als Katherine Cichopek aanvaarden wij geen het lijkt ... als het lijkt.
    Teken een vreselijk ding om zijn volledige figuur te slaan. Niets wat ik niet allemaal, als van de bazaar en de provincie.
    Inge

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, super foteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram