girl in black cape

Przepraszam was za tygodniową nieobecność na blogu, ale wyjechałam na Mazury na ślub w rodzinie mojego męża i było tak dużo różnych zajęć i atrakcji, ze nie było kiedy obrabiać zdjęć na bloga! Tak przy okazji całusy dla Panny Młodej, która wyglądała przepięknie :*


Dzisiaj debiut mojej cudnej peleryny! :) Kupiłam ją chyba 3 lata temu i od czasu do czasu robię sobie tą przyjemność i ją zakładam :) W sumie trudno się ją nosi, bo na lato za ciepła a jesienią jest zimno w ręce :) ale jeśli założy się dłuższy rękaw lub długie rękawiczki jest idealna :)) Do tego sukienka w cudnym, czerwonym kolorze i złote dodatki :)

Today a debiut of my lovely cape! :) I bought it 3 years ago and from time to time I make myself this pleasure and  I wear it :) It's difficult to wear as it's to warm for summer and it's to thin to wear it during Autumn as it feels cold on my arms :)  I peared it with a red dress and golden accessorize and I was ready to go :))











 Dress - Zara
Cape - Qui
Belt - Caterina
Necklace - H&M
Bracelet - Monashe.pl 
Hairband - Glitter 
Boots - Local store Wysokie Obcasy



28 komentarze:

  1. Ta peleryna nieustannie mnie zachwyca. Przyglądałam się jej już na MP. Wspaniała! I świetnie wpisuje się w Twój styl.
    Mam w planach uszycie kompletu: ołówkowa spódnica + peleryna. Zobaczymy, co mi z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie!
    jestem zachwycona :)
    to Twój najlepszy zestaw :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. peleryna faktycznie cudna, super musi też wyglądac z legginsami, chociaż w tę pogodę to już trudno nosić coś tak cienkiego na nogach. Ale jakieś wąskie czarne spodnie? Myślę, że byłoby fajnie :) Może sama zastanowię się nad pelerynką, bo czertwoną sukienkę to na pewno musze kupić. Zazdrość <3

    OdpowiedzUsuń
  4. peleryna podoba mi się średnio, ale całość wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo to,ze to raczej nie mój styl to bardzo, bardzo mi sie podoba. Wygladasz bardzo klasycznie. Jak 'prawdziwa kobieta' ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, bardzo kobieco :) do twarzy Ci w czerwieni, makijaż masz śliczny, a buty obłędne :)

    Pozdrawiam, ewsko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna bizuteria i peleryna!!Ostatnio straaasznie mi sie one podobaja:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ta peleryna mnie zachwyca ;oooooo

    OdpowiedzUsuń
  9. łał! super wyglądasz w pelerynie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, uwielbiam takie połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. W końcu!:)Stęskniłam się:*Kocham Twoją pelerynęęęęę i marzy mi się taka,może w końcu upoluję swoją:)Pięknie wyglądasz,jak zawsze :):*

    OdpowiedzUsuń
  12. Megan! To jest najlepszy Twój zestaw ever :)
    Ślicznie wyglądasz!
    A ten myk z zakrytymi nogami i odkrytymi palcami to prawie sztuczka magiczka! haha

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz w tych kolorach! a narzutko-płaszczyko-peleryna jest cudna!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. lovely outfit and red suit your so well!
    Also, thank you so much for your lovely comments - it always brings out a smile on my face =) Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz! genialna sukienka i peleryna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna pelerynka :) Naszyjnik bardzo mi się podoba, ale u mnie w mieście trudno taki znaleźć ;/
    Zapraszam do siebie:http://moccafires.blogspot.com/ zmieniony adres, kiedyś style Ramone, ale blog reaktywowany w samą porę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. The red color is really hot! you have a great blog! please check out my blog and follow if you like, I promise to do the same for you! xx
www.lovejoice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. po prostu cudnie

    jak do tej pory to moj ulubiony zestaw z Twoich

    mega!

    buty naprawde robia wrazenie!

    kochana konkurs u mnie, bo mozna wygrac dowolny flakon perfum i nagrody dodatkowe!

    i jakbys chciala mi pomoc, mozesz zaglosowac na moje zdjecie w konkursie Levisa - link w poscie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne zestawienie czerni i czerwieni, cudnie wygladasz:)

    zapraszam do nas
    www.fashion-ache.blogspot.com

    xx K&M

    OdpowiedzUsuń
  20. Thank you I'm following you back! xx Joice

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny ten płaszczyk

    zapraszam do siebie na nowy konkurs

    http://joanna-palej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. 2-gie zdjęcie jest urocze. Takie trochę... w stylu Blair. ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your coat. LOVE IT!
    http://meldrasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda jakby Ci się rajstopy podarły. Nie wiem co chciałaś osiągnąć, ale efekt jest okropny, niechlujny. Gdyby choć było widac lakier na paznokciach.
    A peleryna fajna.
    zyta

    OdpowiedzUsuń
  25. lovely outfit,dear. i love this red and black combination <3
    have a nice day!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram